11 תשובות
זה אמור להיות הפרק הראשון אבל לא העלו את זה בסדר הנכון
אבל תחפשי adrinette umbrella scene
ויהיו שם סרטונים עם הפרק כנראה
אבל תחפשי adrinette umbrella scene
ויהיו שם סרטונים עם הפרק כנראה
פרק 26 עונה ראשונה (בטוחה ב99 אחוז)
קוראים לו לב אבן (stone heart)
קוראים לו לב אבן (stone heart)
זה לא הפרק הראשון
^כן זה מה שהיא אמרה
^כן זה מה שהיא אמרה
הפרק הזה הוא הפרק "המקורי" ההתחלה של הסדרה בעצם, רק שהוא שודר בתור שני פרקים האחרונים בעונה הראשונה.
עונה 1 פרקים 25-26
הסצנה הזאת ספציפית היא בסוף פרק 26
ויש גם חידוש לסצנה בעונה 4 פרק 4 שזה פרק מקסים!! ככ התרגשתי ממנו
עונה 1 פרקים 25-26
הסצנה הזאת ספציפית היא בסוף פרק 26
ויש גם חידוש לסצנה בעונה 4 פרק 4 שזה פרק מקסים!! ככ התרגשתי ממנו
בדיוק! סופסוף מישהי שראתה את הסצנה הזאת בעונה 4 יאיי
^וזה עוד כלום!! עונה 4 מטורפת!! והספויילרים שקיבלנו לסוף העונה?! אמאלה הזוי!!
ומזכירה שעוד שבוע יוצא פרק(;
ומזכירה שעוד שבוע יוצא פרק(;
^^^אמאלה הסצנה הזאת מדהימה מדיי
יאו הצחוק שלהם עשה לי כלכך טוב בלב
יאו הצחוק שלהם עשה לי כלכך טוב בלב
לגמרי
^^^ מסכימה לגמרי! עונה מטורפת
אבל דיי עם רינה רוז' היא מחליפה לאט את חתול שחור וזה פשוט מעצבן:(
עוד מעט זה יהיה הרפתקאות ליידי באג *ורינה רוז'*
בהתחלה אהבתי אותה ממש ועכשיו אני לא יכולה לסבול אותה (גם מה שהיה עם המופלא שהיא נתנה לנינו) זה מחרפן אותי רצח:(
אגב וכע הסצנה מושית ואומרים גם שזאת התחלה של אדרינטט (בגלל הקלאמזיות שלו שהצטרפה פתאום לול, זה היה פשוט מצחיק רצח)
אבל דיי עם רינה רוז' היא מחליפה לאט את חתול שחור וזה פשוט מעצבן:(
עוד מעט זה יהיה הרפתקאות ליידי באג *ורינה רוז'*
בהתחלה אהבתי אותה ממש ועכשיו אני לא יכולה לסבול אותה (גם מה שהיה עם המופלא שהיא נתנה לנינו) זה מחרפן אותי רצח:(
אגב וכע הסצנה מושית ואומרים גם שזאת התחלה של אדרינטט (בגלל הקלאמזיות שלו שהצטרפה פתאום לול, זה היה פשוט מצחיק רצח)
אלה גם מתחילה ממש לעצבן אותי, אבל תמיד אני מזכירה לעצמי שהיא עוזרת למרינט.
אליה לא ביקשה את זה אלא מרינט ביקשה את העזרה הזאת.
אני חושבת שהיא הייתה צריכה לפנות לחתול השחור ולא אליה אבל מה אני אגיד זה כבר קרה אז נצטרך להתמודד
הדבר היחיד שבאמת יהיה כואב זה התגובה של חתול שחור לזה שאליה גילתה לפניו ואוו זה יהיה עצובב
אליה לא ביקשה את זה אלא מרינט ביקשה את העזרה הזאת.
אני חושבת שהיא הייתה צריכה לפנות לחתול השחור ולא אליה אבל מה אני אגיד זה כבר קרה אז נצטרך להתמודד
הדבר היחיד שבאמת יהיה כואב זה התגובה של חתול שחור לזה שאליה גילתה לפניו ואוו זה יהיה עצובב
^וואי כל כך נכוןן