2 תשובות
רואים שכתבת עכשיו יאללה דיווח ספאם משעמם לי אז אני מדווח על ספרים לא טובים אם זה ספאם מצחיק אז אני לא מדווח
שואל השאלה:
למה ספאם? מה נסגר? את/ה חושב שמשעמם לי? רציתי עזרה כנראה שלא פה צריך לבקש
למה ספאם? מה נסגר? את/ה חושב שמשעמם לי? רציתי עזרה כנראה שלא פה צריך לבקש
באותו הנושא: