4 תשובות
עדיין לא למדתי אבל זה דווקא מקצוע נחמד ממשש
רק הנושא של התא, גוף האדם, מיקרואורגניזמים (זה חלק רביעי, תלוי אם הבית ספר שלך יחליט ללמד את זה) מעניינים. ימבה של חומר לזכור.
תזכור כל דבר שקשור לטמפרטורה או לph הדבר הראשון שעולה לך למוח זה אינזימים.
אקולוגיה סתם חירנה מיותרת, לא סובלת תנושא הזה.
כל השאר קל להבנה, אבל מלא חומר. בהתחלה זה יישמע לך סינית כי יש מלא מושגים כמו משוב שלילי/חיובי, הומאוסטזיס וכו' אבל עם הזמן תבין הכל.
אני בסהכ נהנתי ללמוד וחבל לי שאנחנו סיימנו עם החומר העיוני, כי תכלס זה הכי מעניין
תזכור כל דבר שקשור לטמפרטורה או לph הדבר הראשון שעולה לך למוח זה אינזימים.
אקולוגיה סתם חירנה מיותרת, לא סובלת תנושא הזה.
כל השאר קל להבנה, אבל מלא חומר. בהתחלה זה יישמע לך סינית כי יש מלא מושגים כמו משוב שלילי/חיובי, הומאוסטזיס וכו' אבל עם הזמן תבין הכל.
אני בסהכ נהנתי ללמוד וחבל לי שאנחנו סיימנו עם החומר העיוני, כי תכלס זה הכי מעניין
הנושא של התא וגוף האדם יוצר מעניין מאקולוגיה, אבל אני דווקא מסתדרת יותר על אקולוגיה^ זה שונה אצל כל אחד
המגמה לא קשה ברמה מטורפת, אבל היא כן קשה. פשוט מדובר בהרבה חומר לזכור. אבל אין ספק שכל עוד תחזיק ראש ותלמד ברצינות, אתה תוציא ציון טוב
ובקשר למשעמם, זה תלוי בך, בטח יהיו נושאים שיעניינו אותך יותר ונושאים שיעניינו פחות
המגמה לא קשה ברמה מטורפת, אבל היא כן קשה. פשוט מדובר בהרבה חומר לזכור. אבל אין ספק שכל עוד תחזיק ראש ותלמד ברצינות, אתה תוציא ציון טוב
ובקשר למשעמם, זה תלוי בך, בטח יהיו נושאים שיעניינו אותך יותר ונושאים שיעניינו פחות
ממש מעניין, יעזור לך ממש אם תרצי ללכת לתחום הרפואה, בהתחלה קצת קשה ולא מובן אבל מהר מאוד מבינים את זה וזה ניהיה הרבה יותר קל, רוב הנושאים מעניינים, יתרונות: לרוב הנושאים מעניינים, יותר קל לרוב האנשים מאשר פיזיקה ובכללי זה מעניין. חסרונות: פחות ריאלי כמו פיזיקה יותר אז יש הרבה דברים באוניברסיטה שלא נוכל ללמוד, הרבה חומר לזכור ובהתחלה קצת קשה אבל מהר מאוד זה ניהיה קל יותר. בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: