8 תשובות
מתמטיקה 100
אנגלית 91
מתמטיקה (582) - 100
אנגלית (e) - 93
שואל השאלה:
כל הכבוד
תודה :)
שואל השאלה:
yeet, מה יותר קשה 807 או 806? ואתה יכול לפרט למה ואיך התמודדת עם הכל?
שואל השאלה:
וטיפים וזה
עניתי על שאלה כזו בעבר אז אני אעשה פשוט העתק-הדבק למה שעניתי (סליחה על חוסר ההשקעה, אני פשוט קצת עייף):

לדעתי 806 קשה יותר בעיקר בגלל האורך שלו, הוא כל כך מתיש ויש בו המון שאלות וזמן הבחינה הוא ארוך מאוד.
807 לעומת זאת הוא שאלון הרבה יותר חביב לדעתי, קודם כול כי אין בו את הפרק של גיאומטריה וטריגונומטריה שאלה תמיד היו שני הנושאים שהייתי הכי פחות טוב בהם ותמיד חששתי מהם במבחנים. חוץ מזה אין בו גם שאלות כמו בפרק הראשון של 806 (אלגברה והסתברות), כלומר אין שם שאלות עם הרבה מלל שצריך לנתח ולהבין. אולי יש את זה רק בגדילה ודעיכה אבל הנושא הזה לא מופיע כמעט אף פעם בבגרויות, וגם אם כן הוא לא קשה במיוחד.
כל השאלות ב- 807 הן "ישר לעניין", אפשר להתחיל ולפתור בלי יותר מדי סיבוכים.
בלי שום קשר אני הרבה יותר אהבתי את החומר של שאלון 807 מ- 806 והרבה יותר נהנתי ללמוד אליו, החומר שלו הרבה יותר מעניין וגם מפתח את החשיבה.
וגם אין כל כך הרבה נושאים לתרגל... סך הכול 5 נושאים שצריך לדעת.

רק לשם השוואה: בכל מבחן שהיה לי ב- 807 לא הוצאתי אף פעם מתחת ל- 94,
וב- 806 לעומת זאת הייתי מוציא מדי פעם ציונים באיזור ה- 90 והיו פעמיים שקיבלתי 86 ו- 84 במבחנים שהיו לי ב- 806.

כך שלסיכום: 807, *לדעתי האישית*, הוא שאלון קל יותר. כמובן שזה אינדיבידואלי, ומשתנה בין כל אחד ואחד, אבל אני חושב שהרוב המוחלט יכול להסכים שמבחינת האורך שאלון 806 הוא הרבה יותר מתיש...
אבל מצד שני, הזמן של 807 הוא גם הרבה יותר קצר. סך הכול שעתיים ורבע בשנים רגילות, ועם תוספת הזמן הארצית בעקבות הקורונה שעתיים וארבעים וחמש דקות.
זה לא כזה הרבה זמן לשלוש שאלות, גם אם זה נשמע הרבה חחח, הרבה פעמים קרה לי שהייתי צריך להזדרז כדי לסיים את המבחן בזמן בעוד שב- 806 כמעט תמיד הייתי מסיים חצי שעה+ לפני שהיה צריך להגיש.


והטיפים שלי הם ללמוד, להשקיע ולתרגל במהלך כל השנה ולא להתייאש כשנופלים אלא להמשיך לעבוד קשה ובסופו של דבר העבודה הקשה משתלמת.
שואל השאלה:
תודה רבה לך