4 תשובות
יש מאכלים ספציפיים שיגרמו גם לזוגות לא להתנשק, אבל הרבה פעמים זה פשוט לא מפריע באיזשהו שלב. הם כלכך רגילים להיות ביחד שלא מייחסים לזה חשיבות (כמו כשמתנשקים בבוקר או מפליצים אחד ליד השנייה).
אבל הרבה מזה זה שפשוט זוגות במסעדות, ממה שאני רואה לפחות, לא מתמזמזים או משהו שכולל רוק. זו נשיקה יבשה
אבל הרבה מזה זה שפשוט זוגות במסעדות, ממה שאני רואה לפחות, לא מתמזמזים או משהו שכולל רוק. זו נשיקה יבשה
אני חייבת להגיד שבנשיקה הראשונה שלי (והיחידה) לא היה לזה טעם כאילו זה מגעיל להגיד אבל לא היה שום טעם או ריח ושניינו אכלנו לפני והוא גם עישן ולא היה ריח
מצד שני הייתי שיכורה
באיזשהו שלב כבר לא אכפת יותר מדי, הזוג מבין שזה האוכל שהוא אכל וכמו שmynamrisariel כתבה לא מייחסים לזה יותר מדי חשיבות זה יבש לרוב במקום ציבורי.
אנונימית
באותו הנושא: