5 תשובות
כן זה חלל סגור ...
מן הסתם כן
תאמת יש לי קלסטורפוביה וזה טיפה תלוי כי יש מעליות שהן קטנות אז אני ממש לא יכולה בקטע שאני לא יכולה לנשום אבל אם הן גדולות אז אין לי בעיה אבל זה עדיין טיפה מפחיד.