7 תשובות
יש אנשים כאלה אני כאילו לא עובדת אבל צריך להבין שלא כולם גדלו מחונכים אותו הדבר או להתנהג מושלם
בני אנוש זה תת רמה, כן.
שואל השאלה:
נשבעת אני ככ קרובה כל יום לזרוק על מישהו את הטלפון
נשבעת אני ככ קרובה כל יום לזרוק על מישהו את הטלפון
כן, זה קורה. חשוב לדעת שזו לא אשמתך
היו 2 בנים שהיו מציקים לי על בסיס קבוע
אנשים זה קקה כמעט רבתי מכות עם מישהי
באותו הנושא: