7 תשובות
יש אנשים כאלה אני כאילו לא עובדת אבל צריך להבין שלא כולם גדלו מחונכים אותו הדבר או להתנהג מושלם
בני אנוש זה תת רמה, כן.
שואל השאלה:
נשבעת אני ככ קרובה כל יום לזרוק על מישהו את הטלפון
כן, זה קורה. חשוב לדעת שזו לא אשמתך
היו 2 בנים שהיו מציקים לי על בסיס קבוע
אנשים זה קקה כמעט רבתי מכות עם מישהי