11 תשובות
קראתי וקראתי ואז אני מגיע לסוף "אנימה" תקשיבי, זו לא את, אנשים פשוט ממש לא מתחברים לאנימה לפעמים, ממש שונאים את זה, בגלל שיש הרבה להט"ב באנימה וגם יש הרבה להט"בופובים... בגלל שאנשים לא אוהבים את קהיחת האנימה, בגלל שאנשים שופטים את הז'אנר הזה לרעה עוד לפני שהם בכלל ראו אותו... זה יכול להיות זה, אט שזה משהו אחר, שאנשים מקנאים בך פשוט
דפאק מה הקשר להטב לאנימה יש מלא סדרות עם להטב זה לא סותר
להתאמן 7 שעות ביום זה לא טוב ואין לך מה לעשות להתאמן 7 שעות ביום מה
זה בגללש אנשים לא רגילים לאנימה כנראה וזה נראה להם מוזר וקרינגי
תמני, מוריד?
אם אתה רוצה לדעת את הצשובה פשוט תראה אנימה... יש שם מלא מלא להט"ב
אני גם מציירת אנימה (אם זה כל כך חשוב לציין את זה שזה אנימה) ומתנהגים אליי רגיל לחלוטין.
אני לא בדיוק יודעת להגיד לך מה זה, אולי זה קנאה או שזה הסביבה שהיית בה.
לא חושבת שיש כאן קשר לאנימה.
ובאנימה אין הרבה להטב, יש צופי להטב וגם זה די מעט.
dark cat ראיתי מלא אנימה ובקושי ראיתי להטב הלהטב היחיד שאני זוכר זה הטראנס מוואן פיס כנראה את בכוונה מחפשת אנימה שקשורה להטב בגלל זה את חושבת שיש הרבה
למה תמיד פונים אלי כבת כשאני שם דגל של טרנסים כתמונת פרופיל? לא משנה... בכל מקרה, אבל כן יש הרבה אנימות שיש בהן להט"ב זה אולי לא הרוב אבל יש ממש תוכניות שלמות, אנימות להט"ביות שמראות להט"ב, ממש יש לזה קבוצה שלמה של סדרות להט"ב
וככה יש גם לא באנימה לא מביו מה אתה לחדש
^^ברור שיש אבל זה לא תופס אפילו רבע (לא קרוב) מכלל האנימה.
כנראה שאתה נחשף לזה הרבה ובגלל זה אתה חושב שיש המון מזה. אבל בכלל לא.
כנל. הייתי בשתי "חבורות" והראשונה הרביצה לי (ממש בעטה בי) ואז זרקו אותי והשניה נתנה לי להרגיש ממש כמו אאוטסיידרית וכל הזמן הבטיחו שהם ישתדלו אבל הם אף פעם לא באמת ניסו. אבל אין שום דפוק בי, הם פשוט חסרי טאקט