10 תשובות
1 מאוהבת
7 לא ממש
7 לא ממש
אנונימית
רק את 1
ואת כל השאר בחיים לא הייתי נועלת
ואת כל השאר בחיים לא הייתי נועלת
1 ו 9 ממש יפים נראלי בחיים לא הייתי שמה את 8
הכול מהמם
4,8 ו6 אהבתי ואת 9,3 ו7 לא הייתי שמה כל השאר סבבה כזה
1
1 9 ו3 לא הייתי לובשת את 5 זה ילדותי כזה בעיניי
שמונה מגעיל והכי נורמאלי ניראלי 6
1 יפה לדעתי
ולא הייתי שמה את 8 ו-9
ולא הייתי שמה את 8 ו-9
לא הייתי לובשת בכללי אף אחת מהנעליים האלה
אנונימית
באותו הנושא: