6 תשובות
לא זו עבודה קשה מאד זה הגיוני
לא בהכרח , אם זה היה ממש כבד אז לא
ממש לא! זה באמת קשה רצחח וכבד מאודג
כאילו אם זה מגשים נורמלים שכולם סוחבים אז כן
ממש לא, גם אם זה מגשים נורמלים שכולם סוחבים זה לא אומר שהיא חלשה!
זה אומר שזה באמת כבדד והם אולי מתאמנים או משהו אז זה לא קשה להם כמו שזה קשה לה
תשמע אם רוב העולם מצליח לעשות משהו והיא לא אז זה נחשב שהיא חלשה פיזית זה לא כזה מסובך לא צריך להמציא דברים