12 תשובות
מובידיק זה לא השם של הספינה של וויטבירד?
שואל השאלה:
כנראה, אני לא כל כך מבין בסירות, אבל יש ספר שכנראה נקרא אולי על השם של הספינה
אנונימי
קניתי אותו שלשום. לעדכן אותך כשאסיים?
שואל השאלה:
כן אני אשמח, או אולי אם תוכל לקרוא כמה עמודים ולהגיד בערך באיזה רמה של שפה זה
אנונימי
בכיף חבר
שלום גבר שבוע טוב,

התחלתי אתמול את מובי דיק וקראתי בו במהלך השבת. ספר מאוד מעניין ומרתק, והשפה בהחלט גבוהה.
שואל השאלה:
השפה גבוהה ברמה של ממש או רמה סבירה שתתאים לקורא מתחיל?
אנונימי
לא הייתי נותן את הספר הזה לקורא מתחיל.
מעבר לזה שהשפה גבוהה הספר די ארוך (650 עמ' בערך).
להמליץ לך על משהו לקורא מתחיל? גם בסגנון הזה של ספרות קלאסית?
שואל השאלה:
תודה, אני אשמח
אנונימי
אמליץ לך על 2 ספרים. התפסן בשדה השיפון והזקן והים.
אני מוצא את התפסן כספר חובה לכל אדם, רומן שאורכו 200 עמודים בערך והשפה מאוד ידידותית וייתכן מאוד ותתחבר לדמות הראשית. לדעתי זה ספר טוב לקורא מתחיל והוא פחות או יותר הספר שגרם לי לאהוב ספרים.
הזקן והים הוא ספר קצר, פשוט, אבל מלא עוצמה. בדומה למובי דיק גם הוא מדבר על הים ולקרוא אותו לפני מובי דיק זה נראה לי אחלה אימון. ההיקף של מובי דיק הרבה יותר רחב והשפה הרבה יותר גבוהה אבל זה אחלה של ספר להתחלה.
קריאה מיהנה!
שואל השאלה:
וואו ממש תודה באמת עזרת לי מאוד
אנונימי
בשמחה (: