95 תשובות
זה לא קשור למין
זה קשור לבנאדם עצמו
זה קשור לבנאדם עצמו
אני לא מכירה את כל העולם כדי לענות על זה
זה קשור לבן אדם לא למין
התשובה "בנים" תהיה ברורה כי לרוב הם לא מראים את הרגשות שלהם, אבל זה לא אומר שזה נכון.
אין נתון סטטיסטי לדבר כזה..
אין נתון סטטיסטי לדבר כזה..
אין לזה תשובה באמת
שואל השאלה:
שאלתי בנים או בנות לא שאלתי במה זה תלוי... זה כולה להגיד חוות דעת
שאלתי בנים או בנות לא שאלתי במה זה תלוי... זה כולה להגיד חוות דעת
אנונימית
בנות
מן הסתם זה קשור לבן אדם ולא למגדר, אבל אם כבר אז כנראה שבנים, לפחות בגיל צעיר, כי בנות נוטות להתבגר מהר יותר מה שאומר שהן בדרכ מרגישות בעלות יותר אחריות ומציאותיות, בזמן שבנים בגילן יצאו לשחק ולעשות שטויות או אפילו דברים שעלולים לסכן אותם אבל בכל אופן גורמים להם להנאה גדולה בתור ילדים/בני נוער
אבל זה לא מוכח למיטב ידיעתי, אז זו פשוט דעתי מניסיון(:
אבל זה לא מוכח למיטב ידיעתי, אז זו פשוט דעתי מניסיון(:
אממ תאמת אני מתלבטת עכשיו
כאילו בנות בדרך כלל הרבה יותר רגישות ולוקחות דברים יותר קשה, זה משפיע על ההסתכלות שלהן על החיים ועל מצבים שונים וככה גם על המצב רוח שלהן.
ובנים בדרך כלל יותר משחררים, ממשיכים הלאה ביותר קלות וזורמים..
אבל מצד שני בנות בדרך כלל יותר נפתחות, משתפות ומדברות על הרגשות שלהן, לא אוגרות בעצמן ולא מסתירות ודוחקות רגשות לא נעימים, שזה משהו שמאוד מאוד עוזר להתמודד עם דברים ובנים בדרך כלל מעדיפים להסתיר את הרגשות שלהם והם פשוט מתמודדים עם הכאב בלי לשתף ובלי להראות וזה מאוד קשה וזה גם מחמיר את המצב וככה על המצב רוח שלהם כנראה, והשמחה הזאת שהם יכולים להראות יכולה הרבה פעמים להיות רגעית בגלל סיבה או בכלל זיוף..
כאילו בנות בדרך כלל הרבה יותר רגישות ולוקחות דברים יותר קשה, זה משפיע על ההסתכלות שלהן על החיים ועל מצבים שונים וככה גם על המצב רוח שלהן.
ובנים בדרך כלל יותר משחררים, ממשיכים הלאה ביותר קלות וזורמים..
אבל מצד שני בנות בדרך כלל יותר נפתחות, משתפות ומדברות על הרגשות שלהן, לא אוגרות בעצמן ולא מסתירות ודוחקות רגשות לא נעימים, שזה משהו שמאוד מאוד עוזר להתמודד עם דברים ובנים בדרך כלל מעדיפים להסתיר את הרגשות שלהם והם פשוט מתמודדים עם הכאב בלי לשתף ובלי להראות וזה מאוד קשה וזה גם מחמיר את המצב וככה על המצב רוח שלהם כנראה, והשמחה הזאת שהם יכולים להראות יכולה הרבה פעמים להיות רגעית בגלל סיבה או בכלל זיוף..
גברים
בנים
לא חושבת שאפשר להחליט משהו כזה...
.
אנונימית
בכלליות לדעתי בנים
לא קשור למין בכלל!!
קשור לבן אדם, למה שהוא עובר, לחיים שלו, אין קשר בן או בת או מה שביניהם, זה קשור לכל מה שקורה במהלך החיים
קשור לבן אדם, למה שהוא עובר, לחיים שלו, אין קשר בן או בת או מה שביניהם, זה קשור לכל מה שקורה במהלך החיים
באופן כללי לדעתי בנים, פחות רגישים וזורמים מאוד. הדעה שלי נשמעת מוזרה כי בנות הן אלו שתמיד צוחקות בקול מכל דבר שטותי ולא מצחיק אבל זאת הנקודה זה לא צחוק אמיתי
כשבן מתרגש ועומד לבכות זה ממשהו פי 200 רציני מבחורה, אז הייתי אומר בנים, אבל אני לא מכיר את כל העולם אז אני לא יודע
כשבן מתרגש ועומד לבכות זה ממשהו פי 200 רציני מבחורה, אז הייתי אומר בנים, אבל אני לא מכיר את כל העולם אז אני לא יודע
אנונימי
קשור לבן אדם... אבל הייתי הולכת על בכללי, בנים.
שואלת השאלה
אבל כדי להגיד חוות דעת צריך נתונים הגיוניים, אי אפשר להחליט את זה "בנים או בנות" כי זה כן תלוי בבן אדם עצמו ולא למין או מגדר
אבל כדי להגיד חוות דעת צריך נתונים הגיוניים, אי אפשר להחליט את זה "בנים או בנות" כי זה כן תלוי בבן אדם עצמו ולא למין או מגדר
אנונימית
במאמר שיצא לי לראות:
"לפי מחקרים, האושר של נשים נמצא בירידה עקבית כבר שלושים שנים. למעשה, מחקרים מראים כי לנשים יש סיכוי כפול לחוות דיכאון בהשוואה לגברים. הבדלים בין המינים בדיכאון מבוססים היטב ומחקרים מצאו כי גורמים ביולוגיים, פסיכולוגיים וחברתיים תורמים לפער."
"לפי מחקרים, האושר של נשים נמצא בירידה עקבית כבר שלושים שנים. למעשה, מחקרים מראים כי לנשים יש סיכוי כפול לחוות דיכאון בהשוואה לגברים. הבדלים בין המינים בדיכאון מבוססים היטב ומחקרים מצאו כי גורמים ביולוגיים, פסיכולוגיים וחברתיים תורמים לפער."
זה בתכלס תלוי בבנאדם..
אבל אם זה או בנים או בנות, אז אני חושבת שבנים, כי אין להם את הקנאה , הצביעות, השיפוט, המרירות, ההתמררות וכל הדברים שקוראים אצל בנות, לא כלכך אכפת להם.. אז לדעתי הם יותר שמחים/מאושרים מבנות. לדעתי.
אבל אם זה או בנים או בנות, אז אני חושבת שבנים, כי אין להם את הקנאה , הצביעות, השיפוט, המרירות, ההתמררות וכל הדברים שקוראים אצל בנות, לא כלכך אכפת להם.. אז לדעתי הם יותר שמחים/מאושרים מבנות. לדעתי.
בנות, ללא ספק. גברים הרבה יותר מדוכאים והרבה יותר מתאבדים בגלל דיכאון.
אוהלים
ל'קשת' בתגובה מעליי:
https://m.ynet.co.il/articles/4152614
https://m.ynet.co.il/articles/4152614
קשת יא אח זה לא נכון בשיט^
אנונימי
אנונימית אז את אומרת שנשים מנסות להתאבד יותר מגברים אבל סטטיסטית הן לא מצליחות אז המדד שלהן נמוך יותר והן פשוט נשארות מצולקות לחיים? באמת שלא הבנתי
הסברר
הסברר
זה קשור לבן אדם , לאופי
תלוי בבן אדם
בממוצע נשים לוקות בדיכאון יותר מגברים, אך איני יודע אם זה עונה על השאלה..
אני חושבת שבנים
כולנו בדיכאון:)
לא יודע המגדר לא משנה
יש יותר בנות בעולם ורוב העולם עצוב אז בנות
אותו בן אדם שם למעלה שאמר בנות, שתדע, בתור בת אני אומרת, לרוב אנחנו מסתובבות עם חיוך מזויף:/
מה זאת השאלה הזאת זה פאקינג אינדיבידואלי
בנות
הרבה בנים התאבדו בגלל בנות
הרבה גברים נשואים התאבדו בגלל הנשים שלהן אז בנות יותר שמחות
הרבה בנים התאבדו בגלל בנות
הרבה גברים נשואים התאבדו בגלל הנשים שלהן אז בנות יותר שמחות
אנונימי
אין לשמחה קשר למין
בנים חד משמעית, אם לא חושבים יותר מידי כמו בנות.
הם פשוט נהנים מהרגע, לפחות יותר מבנות.
ופחות נתפסים על דברים קטנים
הם פשוט נהנים מהרגע, לפחות יותר מבנות.
ופחות נתפסים על דברים קטנים
וואי נראלי בנים כי הם לוקחים את החיים יותר בקלילות בנות לא
שוב, דיי להיות מפגרים בבקשה
שמחה לא קשורה למין
שמחה לא קשורה למין
בנים
'טוב אחי.' מן הסתם שלא מכלילים כול אחד ואחת, אבל יש סטטיסטיקות ונתוני מציאות, עובדה גם שהרוב מסכימים שהתשובה היא בנים- וגם יש סיבות מנומקות
גברים מתאבדים בממוצע פי שלושה יותר מנשים.
ולכן, אני אשער שנשים.
אבל אי אפשר באמת לדעת, זה לא קשור למין.
דרך אגב, אני חושבת שגברים, למען האמת, בגלל כל מני שינויים הורמונליים שעוברים בגוף האישה, במיוחד בגיל ההתבגרות. אבל אי אפשר באמת לדעת כנראה.
ולכן, אני אשער שנשים.
אבל אי אפשר באמת לדעת, זה לא קשור למין.
דרך אגב, אני חושבת שגברים, למען האמת, בגלל כל מני שינויים הורמונליים שעוברים בגוף האישה, במיוחד בגיל ההתבגרות. אבל אי אפשר באמת לדעת כנראה.
בנים נראלי
כיאילו באמת כמו שהרבה רשמו פה אין לזה תשובה נכונה וכזה ואין פה תשובה חד משמעית.. וזה גם לא ממש קשור למין
אבל עדיין לדעתי בנים.
כיאילו באמת כמו שהרבה רשמו פה אין לזה תשובה נכונה וכזה ואין פה תשובה חד משמעית.. וזה גם לא ממש קשור למין
אבל עדיין לדעתי בנים.
לא יודעת מי יותר שמח אבל אני יודעת מי יותר עצוב בנים מתאבדים יותר מבנות (בישראל) זה אומר שבנים יותר עצובים
בתגובה למעלה^ "זה כמו לשאול מי יותר יפה בנים או בנות" לפי מה שכולם/הרוב אומרים בנות ולכל דבר יש תשובה.
וזה רישמית השאלה הכי מטומטת בתולדות סטיפס אנשים!
כבוד!
כבוד!
אי אפשר לדעת לפי המיןזה לא קשור
אני פה כדי לענות - מה תחרות ? אף אחד לא מתחרה כאן עם אף אחד, עצוב שאת רואה את זה ככה.
אף אחד לא אמר שאת צריכה להתאבד גם, וזה כן קשור.
התאבדות יכולה לנבוע מהמון מצבים, והרי למה שבן אדם ירצה לסיים את חייו אם הוא מאושר וזה לא בכפייה ?
פשוט תחשבי על זה רגע.
אף אחד לא אמר שאת צריכה להתאבד גם, וזה כן קשור.
התאבדות יכולה לנבוע מהמון מצבים, והרי למה שבן אדם ירצה לסיים את חייו אם הוא מאושר וזה לא בכפייה ?
פשוט תחשבי על זה רגע.
גברים
אנונימית
j0y לול הרגע הזה שאני לא משתפת כלום על החיים שלי אף פעם
אנונימית
בנים
אני פה כדי לענות - כתבתי גם שאני משערת, לא כתבתי "זהו בנות יותר שמחות כי ככה אמרתי".
מסכימה איתך שלכל אחד יש את ההתמודדות שלו עם מצבים וכו', רק ציינתי את הנתון כי חשבתי שאולי זה קשור.
כנראה שלא, גם ציינתי אחרי זה שבתכל'ס, בלי קשר לנתון, אני חושבת שבנות בגלל שינויים הורמונליים.
מסכימה איתך שלכל אחד יש את ההתמודדות שלו עם מצבים וכו', רק ציינתי את הנתון כי חשבתי שאולי זה קשור.
כנראה שלא, גם ציינתי אחרי זה שבתכל'ס, בלי קשר לנתון, אני חושבת שבנות בגלל שינויים הורמונליים.
זה תלוי בבן אדם
אנונימית שהביאה סטטיסטיקה עם התאבדויות את יודעת שאת טועה??
גברים מתאבדים יותר תבדקי בפער מטורף אגב
גברים מתאבדים יותר תבדקי בפער מטורף אגב
אנונימי
בנות.
אנחנו הבנים מין דכאוני שהבנות פשוט לא מבינות כמה קשה זה להיות בן... אולי יש להן מחזור פעם בחודש אבל יש בנים שכל לילה הולכים לישון עם דמעות על הפנים ולא כי החיים שלהם דווקא רעים. יכול להיות שהיה להם יום טוב. פשוט לא מספיק משהו חסר
אנחנו הבנים מין דכאוני שהבנות פשוט לא מבינות כמה קשה זה להיות בן... אולי יש להן מחזור פעם בחודש אבל יש בנים שכל לילה הולכים לישון עם דמעות על הפנים ולא כי החיים שלהם דווקא רעים. יכול להיות שהיה להם יום טוב. פשוט לא מספיק משהו חסר
אנונימי
לא קשור למין זה אינדיבידואלי
השם
אנונימית
עד עכשיו ראיתי אותו הדבר
אין לזה כל כך תשובה
זה יותר בשמחת חיים של הבן אדם וכל אחד יודע להיות בצורה שונה
זה ממש תלוי איך לוקחים את החיים ואם בעין טובה אן רעה
זה יותר בשמחת חיים של הבן אדם וכל אחד יודע להיות בצורה שונה
זה ממש תלוי איך לוקחים את החיים ואם בעין טובה אן רעה
בנים
בנות אוכלות תסביכים על כל דבר ואז הם בדיכי
בנות אוכלות תסביכים על כל דבר ואז הם בדיכי
בנות
אנונימי
זה נראה לי בעיקר תלוי אישיות אבל בנים אבל ממש לא בהכרח
בנים הם לא סובלים מימחזור כל חודש ויש להם פחות על הראש גם יותר קל להם
מה קשור? אי אפשר להכליל רגשות במין. יש בנים שמחים ויש בנות שמחות. ולשאלה : לא פגשתי את כול האנשים כדי להגיד מי יותר שמח
אני כל כך מסכימה איתך^^
אנונימית זו לא תחרות. רק מנסים להשוות עובדות סטטיסטיות כדי לענות על שאלה שעלתה כאן
בנות
הומואים
מה
בנות
בנות כי כשבועטים לבנים בביצים זה כואב ובנות בחיים לא יבינו את הכאב שלהם
המשיח
מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה הקשר
מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה הקשר
אני צינית ..
אנונימית איך לומר שבנות מתכבדות פחות זה פסים אישיים? זה נכון, בגלל זה אני מנחש שבנות שמחות יותר, אבל כן שאלה חסרת מהות
כלבים
בנות ללא ספק, לבנים יש חיים הרבה יותר קשים.
אין לזה שום קשר למין... כל בן אדם מתמודד עם דברים אחרת.
~סתם מוזר~
מסכימה איתך
מסכימה איתך
מפחיד היום להתחתן עם בחורה
לא רוצה להיות חלק מהסטטיסטיקה של הגברים הנשואים המתאבדים בגלל השיפרה שלהם חלילה
יש לי סיוטים משיפרה
לא רוצה להיות חלק מהסטטיסטיקה של הגברים הנשואים המתאבדים בגלל השיפרה שלהם חלילה
יש לי סיוטים משיפרה
אנונימי
בנות.
83 אחוז הself kill הוא של גברים
83 אחוז הself kill הוא של גברים
זה קשור לבן אדם לא למין
אנונימית
בנות,
יש פי ארבע יותר מתאבדים זכרים
יש פי ארבע יותר מתאבדים זכרים
^^^^אה כי אלה כל הצרות של בני אדם?
רוב ההומלסים זה בנים (בפער מטורף)
רוב הנרקומנים זה בנים (בפער מטורף)
רוב הנפגעים מאלימות זה בנים
רוב הנושרים מהתיכון זה בנים
רוב המתים במקום העבודה הם בנים (בפער עצום)
כתוצאה מכך -
רוב המתאבדים הם בנים (בפער עצום)
למי אכפת מדברים כמו "סטנדרט היופי"
זה לא שלבנים "לא אכפת מכלום", פשוט לא אכפת לאף אחד ממה לבנים אכפת
רוב ההומלסים זה בנים (בפער מטורף)
רוב הנרקומנים זה בנים (בפער מטורף)
רוב הנפגעים מאלימות זה בנים
רוב הנושרים מהתיכון זה בנים
רוב המתים במקום העבודה הם בנים (בפער עצום)
כתוצאה מכך -
רוב המתאבדים הם בנים (בפער עצום)
למי אכפת מדברים כמו "סטנדרט היופי"
זה לא שלבנים "לא אכפת מכלום", פשוט לא אכפת לאף אחד ממה לבנים אכפת
כל אחד ומה שהוא מרגיש שה לא קשור אם זה בן או בת
אלה פשוט תקופות אחרות, אולי בגיל ההתבגרות בנות פחות שמחות מבנים, אבל בחיים האמיתיים זה הפוך
^אני מדבר על מדינות מערביות בלבד.
מה את, אם תרצי לעשות לא ירשו לך לעשות, אבל לגבר כן ירשו?
התשובה היא - שום דבר.
אין שום זכות שיש לגבר ואין לאישה.
ומה זה "גברים החליטו" "גברים קבעו" וכו'?
נבחרי הציבור שנבחרו החלטו וקבעו. גם אני וגם את בחרנו בהם.
לנשים יש צרות, ולגברים יש צרות.
אין לי כח לדיון הזה כי את לא מתכוונת להגיד שום דבר שלא שמעתי בעבר,
וכמובן שאת לא מתכוונת להקשיב למה שיש לי להגיד כי אני "גבר לבן פריווילג" ובטח את חושבת שאני אונס נשים בזמני הפנוי ומאונן באוטובוסים או משהו.
ניאלץ להסכים שלא להסכים.
בשורה התחתונה, הנתון שאף אחד לא יכול להתווכח איתי עליו, גברים מתאבדים יותר.
בעולם שבנוי למען הפיכת החיים של גברים לגן עדן או משהו, הנתון הזה קצת לא הגיוני.
מה את, אם תרצי לעשות לא ירשו לך לעשות, אבל לגבר כן ירשו?
התשובה היא - שום דבר.
אין שום זכות שיש לגבר ואין לאישה.
ומה זה "גברים החליטו" "גברים קבעו" וכו'?
נבחרי הציבור שנבחרו החלטו וקבעו. גם אני וגם את בחרנו בהם.
לנשים יש צרות, ולגברים יש צרות.
אין לי כח לדיון הזה כי את לא מתכוונת להגיד שום דבר שלא שמעתי בעבר,
וכמובן שאת לא מתכוונת להקשיב למה שיש לי להגיד כי אני "גבר לבן פריווילג" ובטח את חושבת שאני אונס נשים בזמני הפנוי ומאונן באוטובוסים או משהו.
ניאלץ להסכים שלא להסכים.
בשורה התחתונה, הנתון שאף אחד לא יכול להתווכח איתי עליו, גברים מתאבדים יותר.
בעולם שבנוי למען הפיכת החיים של גברים לגן עדן או משהו, הנתון הזה קצת לא הגיוני.
בשוויץ יש מכון מיוחד בשם "אקזיט" שפשוט חותמים על מסמך ועושים לך שם המתת חסד. כולם יכולים להתאבד שם, זה נגיש ונוח וחוקי.
גם במכון אקזיט בשוויץ רוב המתאבדים הם גברים.
הטיעון שלך פשוט לא נכון...
גם במכון אקזיט בשוויץ רוב המתאבדים הם גברים.
הטיעון שלך פשוט לא נכון...
הטיעון שלי הוא שלפי התאוריה שלך אם אני עובד במכון הזה הייתי צריך לראות יותר נשים שבאות להתאבד מאשר גברים, וזה פשוט לא קורה.
בעזרת הנתון הזה אני מפריך את הטענה שגברים מתאבדים יותר כי הם אלימים יותר.
הגעה למכון היא מציאות שלא דורשת שום אלימות, נותנים לך כדור ואתה בולע אותו. זהו.
בעזרת הנתון הזה אני מפריך את הטענה שגברים מתאבדים יותר כי הם אלימים יותר.
הגעה למכון היא מציאות שלא דורשת שום אלימות, נותנים לך כדור ואתה בולע אותו. זהו.
חחח לגברים אמרו לא להדחיק?
חשבת פעם על האופציה שיש פי 2 יותר נשים בדיכאון כי רוב הגברים המדוכאים שומרים הכל בבטן?
מגבר מצופה להיות חזק, בלתי שביר, לעמוד בלחצים בלי להתלונן, למות במלחמה, לבנות בתים, להגן על הבית, מגיל קטן דוחפים שחייב להיות חסון וקשוח (את בעצמך אמרת את זה אז אל תתווכחי על זה) ולכן אני מאד אבין אם גבר בדיכאון פשוט יסתום את הפה ולא יגיד לאף אחד, ואז ילך להתאבד "במפתיע".
*לנשים* מותר להראות רגשות, זה אפילו מתבקש שתראו רגשות, בחורה שבוכה או מראה רגשות בכללי מקבלת תמיכה ואהבה, גבר שמתלונן או מראה רגשות יקבל או "מה אתה בוכה אחי" או "אתה גבר פריוילג ולבן באיזה קטע אתה מתלונן ותפסיק לדכא אותנו כבר!"
חשבת פעם על האופציה שיש פי 2 יותר נשים בדיכאון כי רוב הגברים המדוכאים שומרים הכל בבטן?
מגבר מצופה להיות חזק, בלתי שביר, לעמוד בלחצים בלי להתלונן, למות במלחמה, לבנות בתים, להגן על הבית, מגיל קטן דוחפים שחייב להיות חסון וקשוח (את בעצמך אמרת את זה אז אל תתווכחי על זה) ולכן אני מאד אבין אם גבר בדיכאון פשוט יסתום את הפה ולא יגיד לאף אחד, ואז ילך להתאבד "במפתיע".
*לנשים* מותר להראות רגשות, זה אפילו מתבקש שתראו רגשות, בחורה שבוכה או מראה רגשות בכללי מקבלת תמיכה ואהבה, גבר שמתלונן או מראה רגשות יקבל או "מה אתה בוכה אחי" או "אתה גבר פריוילג ולבן באיזה קטע אתה מתלונן ותפסיק לדכא אותנו כבר!"
שוב אני אשאל אותך,
איזו הזדמנות לך, אישה לבנה במדינה מערבית, אין, ולי יש?
איזו הזדמנות לך, אישה לבנה במדינה מערבית, אין, ולי יש?
את יכולה לבחור שלא להוליד ילדים, את פשוט מעדיפה להוליד ילדים. את *בוחרת* להוליד ילדים.
זה לא לגיטימי שמעסיק ירצה לדעת מי יהיה יותר פנוי מבחינת זמנים לתפקיד?
ונניח שיש לך "תקרת זכוכית", באותה המידה יש לך "רצפת זכוכית"...
כל העניין של העוני.
והייצוג בממשלה נבחר על ידי העם, וחצי מהעם הוא נשים.
אתן בחרתן בהם להיות שם... מציק לכן המין של הנבחרים? תבחרו בנשים. לא ממש מסובך.
ושוב כמו שאמרתי -
יש גם לנשים וגם לגברים צרות.
מה שכן, העולם אולי נבנה במקור "על ידי גברים", אבל הוא ממש ממש לא בנוי "בשביל גברים", וכהוכחה הצגתי לך את רשימת הצרות שיש לגברים (שהיא למעשה מאד ארוכה נתתי פה ממש טיפונת) שלא מסתדרות במציאות כזאת.
עולם הבנוי בשביל גברים זה דבר שאפשר לראות במקומות כמו ארצות ערב, שם באמת יש פטריארכיה.
פה? פה המצב של נשים הוא המצב הטוב ביותר שהיה לנשים מאז ראשית כל הזמנים.
זה לא לגיטימי שמעסיק ירצה לדעת מי יהיה יותר פנוי מבחינת זמנים לתפקיד?
ונניח שיש לך "תקרת זכוכית", באותה המידה יש לך "רצפת זכוכית"...
כל העניין של העוני.
והייצוג בממשלה נבחר על ידי העם, וחצי מהעם הוא נשים.
אתן בחרתן בהם להיות שם... מציק לכן המין של הנבחרים? תבחרו בנשים. לא ממש מסובך.
ושוב כמו שאמרתי -
יש גם לנשים וגם לגברים צרות.
מה שכן, העולם אולי נבנה במקור "על ידי גברים", אבל הוא ממש ממש לא בנוי "בשביל גברים", וכהוכחה הצגתי לך את רשימת הצרות שיש לגברים (שהיא למעשה מאד ארוכה נתתי פה ממש טיפונת) שלא מסתדרות במציאות כזאת.
עולם הבנוי בשביל גברים זה דבר שאפשר לראות במקומות כמו ארצות ערב, שם באמת יש פטריארכיה.
פה? פה המצב של נשים הוא המצב הטוב ביותר שהיה לנשים מאז ראשית כל הזמנים.
בנוגע לחלק של ה"אתה בוחר" אני ממש מסכים איתך, זה הכל עניין של בחירה.
הבאתי את העניין שגברים מופנמים רק כי דיברתי באותו הראש שלך.
ואת ממשיכה להגיד תקרת זכוכית תקרת זכוכית תקרת זכוכית, אבל *מה* היא תקרת הזכוכית??
אם תנסי עכשיו להקים מפלגה, מה ימנע ממך לעשות את זה?
כלום.
אם תלכי עכשיו תלמדי הייטק וניהול ותפתחי חברת הייטק, מי ימנע ממך לעשות את זה?
אף אחד.
אין שום דבר שמגביל אותך. זה נטו הבחירות שלך.
זה שיש פחות נשים בתפקידים ניהוליים לא אומר שמונעים מנשים גישה תתפקידים ניהוליים, זה בפשטות אומר שפחות נשים מנסות להגיע לתפקידים ניהוליים.
כל מי שרוצה, יכולה לנסות. שום דבר לא ימנע ממך להקים חברת סטארט אפ או לרוץ לכנסת.
אז למה יש פחות נשים בעמדות ניהוליות את שואלת?
מאותה סיבה שכמעט ואין גברים שהם עובדים סוציאליים.
העדפה אישית ותו לא.
אין "תקרת זכוכית" שמונעת מגברים ללכת ללמוד עבודה סוציאלית, או להיות אח בבית חולים, או להיות גנן, או להיות מורה, או להיות מזכיר,
פשוט יש פחות גברים ש*בוחרים* לעבוד במקצועות האלה.
באותה מידה, יש פחות נשים *שבוחרות* לרוץ לכנסת, או להיות מנכליות.
ב ח י ר ה.
אם העולם לא נבנה גם על ידי נשים וגם על ידי גברים הטענה שהחברה פטריארכאלית אפילו יותר מטופשת, למה שהנשים שבנו את העולם יתנו לו להיות פטריארכאלי?
ובנוגע לסוף אני מבקש שתראי לי נקודת זמן אחת בהיסטוריה האנושית שלנשים היה מעמד יותר גבוה מהמעמד של נשים בימינו. אחת.
הבאתי את העניין שגברים מופנמים רק כי דיברתי באותו הראש שלך.
ואת ממשיכה להגיד תקרת זכוכית תקרת זכוכית תקרת זכוכית, אבל *מה* היא תקרת הזכוכית??
אם תנסי עכשיו להקים מפלגה, מה ימנע ממך לעשות את זה?
כלום.
אם תלכי עכשיו תלמדי הייטק וניהול ותפתחי חברת הייטק, מי ימנע ממך לעשות את זה?
אף אחד.
אין שום דבר שמגביל אותך. זה נטו הבחירות שלך.
זה שיש פחות נשים בתפקידים ניהוליים לא אומר שמונעים מנשים גישה תתפקידים ניהוליים, זה בפשטות אומר שפחות נשים מנסות להגיע לתפקידים ניהוליים.
כל מי שרוצה, יכולה לנסות. שום דבר לא ימנע ממך להקים חברת סטארט אפ או לרוץ לכנסת.
אז למה יש פחות נשים בעמדות ניהוליות את שואלת?
מאותה סיבה שכמעט ואין גברים שהם עובדים סוציאליים.
העדפה אישית ותו לא.
אין "תקרת זכוכית" שמונעת מגברים ללכת ללמוד עבודה סוציאלית, או להיות אח בבית חולים, או להיות גנן, או להיות מורה, או להיות מזכיר,
פשוט יש פחות גברים ש*בוחרים* לעבוד במקצועות האלה.
באותה מידה, יש פחות נשים *שבוחרות* לרוץ לכנסת, או להיות מנכליות.
ב ח י ר ה.
אם העולם לא נבנה גם על ידי נשים וגם על ידי גברים הטענה שהחברה פטריארכאלית אפילו יותר מטופשת, למה שהנשים שבנו את העולם יתנו לו להיות פטריארכאלי?
ובנוגע לסוף אני מבקש שתראי לי נקודת זמן אחת בהיסטוריה האנושית שלנשים היה מעמד יותר גבוה מהמעמד של נשים בימינו. אחת.
זה לא קשור למין זה קשור לבן אדפ ואופי ויש אנשים יותר עם שמחת חיים ויש כאלה עם פחות
אז פשוט בחרת להתעלם מכל מה שאמרתי, להגיד שאני טועה ולחזור על כל הטיעונים שבדיוק אותם תקפתי,
הבנתי, פה נגמר הדיון מבחינתי.
אין לי זמן או כח לזה
הבנתי, פה נגמר הדיון מבחינתי.
אין לי זמן או כח לזה
אולי אבל אישה כיהנה כראשת ממשלה^^^ אני מתערבת סתם כי משעמעם לי אבל אני מסכימה איתכם שיותר קשה לאישה בגלל שאנשים מתייחסים כאילו נשים פחות טובות וכאילו בנים מנהיגים אבל בתאכלס כן היה נשים שהשפיעו בהיסטוריה וגם אני רוצה להשפיע ואני השפיע כי מגיע לי בדיוק כמו לגבר זהו זה הפואנטי למרות שבתאכלס אני לא יודעת איך השיחה שלכם הגיע לזה