9 תשובות
אם אתם בקטע תהיי את האמיצה ותשלחי לו
אם אתם בקטע את יכולה לשלוח לו בעצמך. הוא ישמח מאוד.
והוא ישלח לך מתישהו
והוא ישלח לך מתישהו
שואל השאלה:
כן גם חברה שלי אומרת ואני לא יןדעת מה יש לי אני לא מסוגלת פתאום
כן גם חברה שלי אומרת ואני לא יןדעת מה יש לי אני לא מסוגלת פתאום
אנונימית
תשלחי תאמיני לי שהכל טוב והוא ישמח
( רק אם אתם בקטע)
( רק אם אתם בקטע)
שואל השאלה:
כן אנחנו בקטע ואפילו היינו מאוד דבוקים אחד לתחת של השני אתמול
כן אנחנו בקטע ואפילו היינו מאוד דבוקים אחד לתחת של השני אתמול
אנונימית
אז כיף לשמוע. שלחי וספרי אם נשמע התלהבות
שואל השאלה:
אעדכן ;)
אעדכן ;)
אנונימית
שואל השאלה:
היי מעדכנת, בסוף שלחתי לו הודעה ואני שמחה ששלחתי וקבענו ואנחנו נדבר על הכל בפנים, כמו שצריך (;
היי מעדכנת, בסוף שלחתי לו הודעה ואני שמחה ששלחתי וקבענו ואנחנו נדבר על הכל בפנים, כמו שצריך (;
אנונימית
כיף לשמוע
באותו הנושא: