9 תשובות
אם אתם בקטע תהיי את האמיצה ותשלחי לו
אם אתם בקטע את יכולה לשלוח לו בעצמך. הוא ישמח מאוד.
והוא ישלח לך מתישהו
שואל השאלה:
כן גם חברה שלי אומרת ואני לא יןדעת מה יש לי אני לא מסוגלת פתאום
אנונימית
תשלחי תאמיני לי שהכל טוב והוא ישמח
( רק אם אתם בקטע)
שואל השאלה:
כן אנחנו בקטע ואפילו היינו מאוד דבוקים אחד לתחת של השני אתמול
אנונימית
אז כיף לשמוע. שלחי וספרי אם נשמע התלהבות
שואל השאלה:
אעדכן ;)
אנונימית
שואל השאלה:
היי מעדכנת, בסוף שלחתי לו הודעה ואני שמחה ששלחתי וקבענו ואנחנו נדבר על הכל בפנים, כמו שצריך (;
אנונימית
כיף לשמוע