4 תשובות
אני לא אוהבת זה עושה לזה מרקם מוזרר
אנונימית
לא משהו מיוחד
טעים את יכולה לשים קוביות קרח גם זה די טעים האמת
שואל השאלה:
שומעים ? זה לא טעים לא לשים במקפיא !! עדיף רגיל לא קפוא
אנונימית