13 תשובות
החיים קשים אבל במקום להוציא את העצבים על עצמך פשוט תאשים את העולם ותגיד חרא על הכול:)
השקעה הבנה לא לוותר לעצמך שקשה זה המומנטום ובכללי אל תדברי ככה על עצמך כי אדם שאומר כאלה דברים על עצמו זה אף פעם לא האמת תאהבי את עצמך כמו שאת ואם יש משהו שלא נראה לך אפשר לשנות בנוסף גם גישה כזאתי יכולה למנוע גם להשיג סביבה חברותית וכל אחד טוב במשהו גם אם הוא עצמו לא מודע לזה
למה את מורידה מעצמך? את הכי טובה איך שאת. ונועה קירל לא מעוררת השראה במיוחד..
תלוי את מי את שואלת לדעתי האופציה השנייה נשמעת מגניבה יותר
שואל השאלה:
אני מורידה מעצמי כי אני לא שווה כלום
אני מורידה מעצמי כי אני לא שווה כלום
אנונימית
^^ גם לדעתי
את שווה ועוד איך פשוט בגלל שאין את הסביבה של החברים וכאילו יש את כל העמולה מסביב של אנשים שיותר קל להם אז זה יוצר רושם אבל זאת לא האמת את פשוט צריכה לנסות להפסיק להסתכל על אחרים ומה יש להם ולהמשיך ולנסות לשנות מה שגורם לך להרגיש ככה^^
אוקי תמיד יהיו אנשים מצליחים יותר ויפים יותר. מה שחשוב הוא כיצד את יכולה טובה יותר ביחס למה שהיית אתמול?
אשמח להתייחס לדוגמא של נועה קירל, נועה קירל היא עם מראה ממוצע ( במקרה הטוב מעט מעל) שהצליחה באמצעות שיווק מעולה, זמרת סבירה פלוס.
אשמח להתייחס לדוגמא של נועה קירל, נועה קירל היא עם מראה ממוצע ( במקרה הטוב מעט מעל) שהצליחה באמצעות שיווק מעולה, זמרת סבירה פלוס.
אבל למה את משווה את עצמך למישהו אחר את יפה כמו שאת את לא אמורה להיות נועה קירל בשביל להיות יפה , נועה הגיע למצב שהיא ככ מצליחה בזכות עצמה אל
תשווי את עצמך את מהממת כמו שאת
תשווי את עצמך את מהממת כמו שאת
נועה עשתה דרך ארוכה כדי להגיע לאיפה שהיא,
עכשיו הגיעה הזמן שלך אני מאמין בך ובטוח יש עוד מלא כמוני....
למה לעזאזל יש מינוסים לא אמרתי דבר רע וואי באמת שאתם מוזרים
עכשיו הגיעה הזמן שלך אני מאמין בך ובטוח יש עוד מלא כמוני....
למה לעזאזל יש מינוסים לא אמרתי דבר רע וואי באמת שאתם מוזרים
נועה ריאל לא כזו יפה וחכמה אני לא יודע
אבל די ליהות נחיתית תאמיני לי את פי אלף יותר ממה שאת חושבת
אבל די ליהות נחיתית תאמיני לי את פי אלף יותר ממה שאת חושבת
לא אהבתי את ההשוואה שאת לוקחת סלאב ומשווה אליך כמה סלאב יש ?רוב אנשים בדיוק כמוך
ככה זה החיים, אין הסבר הגיוני לזה
באותו הנושא: