5 תשובות
כן, אם תעסקי במשהו שמצריך ריכוז ומעביר זמן, אז כן.
sure עבודה ופעילות תמידית היא תמיד טובה!
כן,את יכולה גם יותר מקודם ואז יהיה לך זמן לצאת עם חברות,כי ישר מהעבודה את תלכי להתקלח ולישון
כן
באותו הנושא: