5 תשובות
אוקיי מדפיסים את זה וגוזרים
אז סופגים את זה בבושם ושמים במים לחמש דקות
מוציאים שוב סופגים בבושם וגם שמים בושם על איפנ שאת רוצה לשים ותשימי תלכי על זה גם איזה דקה ובום יש לך קעקוע!
הייתי עושה טת זה כל הזמן
שואל השאלה:
כמה זמן זה נשאר?
לא זוכרת יום יומיים כזה אולי
תציירי על דף בעט שימי על האזור בגוף ספידסטייק(דורדורנט סטייק מהקשים אבל לא מהזה שכמו קרם) פשוט תמרחי תשימי את הדף ותלמידי כאילו ותעשי לחיצות וזה ואז תורידי