5 תשובות
גם בישראל. איזו שאלה.
30 יום זה הרבה
השאלה שלו אם זה הרבה זמן להיות בחופשה בארצות הברית^^^
אממ גם אני עשיתי טיול של 30 יום לפני שנתיים בארצות הברית
זה היה ארוך ונחמד ולגמרי הספיק לי
וזה נחשב הרבה,כן.
בדרך כלל נוסעים לשבוע או פחות
זה נחשב סבבה. ארצות הברית גדולה מאוד וטיול לשם לרוב עולה הרבה כסף אז מן הסתם כשמתכננים טיול כזה למדינה זרה גדולה רוצים להכיר חלקים גדולים למשל לנסוע ללאס וגאס או לניו יורק או לפלורידה או לקאליפורניה.. יש הרבה מה לעשות..
עובדה:
כל 30 יום בארצות הברית, עובר חודש (בערך)