7 תשובות
ללכת לטיפול
אמור לסייע קצת
ללכת לטיפול אבל אני ממליצה או לטפל בעצמך עם השיעורים של הרב ניר אוחיון של פסיכולוגיה, טוב רצח אני אשלח מספר אם אתה צריך (אתה מתקשר ויש שם שיעורים מוקלטים אסביר לך)
או הרב ארמוני שאשכרה מטפל בזה בעץ הדורות ופותר קונפליקטים והוא הכי טוב עד עכשיו ששמעתי חוץ מהרב אוחיון
אבל לך יותר יתאים הרב ארמוני
חפש באינטרנט הרב ארמוני עץ הדורות
אני ממליצה על שניהם כי הם לא פסיכולוגים שפשוט יקשיבו לך ולא יעשו עם זה כלום ויקחו הון תועפות חשעה אז אממ
בהצלחה
שואל השאלה:
^איך זה עובד? אני מתקשרת ומה אז?
אנונימית
את לא יכולה בלי ההורים אז תלכי עם קרובת משפחה שאת סומכת עליה אני הלכתי עם דודה שלי בגלל פאק אחד פוסט טראומה ואני גם והובחנתי עם דכאון ואף אחד לא יודע רק מי שהבחנה אותי ונתנה להורים שלי מרשם לנוגדי דכאון והם חושבים שזה בגלל הפאק שהם יודעים שיש לי שאני חושב שזה קרה לי בגללם
שואל השאלה:
אני בת 18^
אנונימית
אוקיי אז את מתקשרת ואז יש לך ברוכים הבאים וכו', לוחצת את המספר לשיעורי הסדנה נראלי 2 אני לא בטוחה
ואז את לוחצת את המספר של השיעור של הגברים (אני שומעת ככה, את מוזמנת של הנשים פשוט אני לומדת את מה שאבי מורי לומד שאני אבין אותו יותר) ואז מקשיבה כמו בשיחה.
כשבאלך לסיים תנתקי
תתקשרי שוב, אחרי ה"ברוכים הבאים" תלחצי 6
+972775129084