5 תשובות
אם את נכנסת איתו לקשר כנראה שאת סומכת עליו, אם את סומכת עליו תשאלי אותו
אין לך ממה לפחד רק להיות זהירה
ובבקשה אם הוא מתנהג אלייך לא יפה בלי לחשוב פעמיים תעיפי אותו, לא מגיע לך מישהו שמתנהג אלייך לא יפה במיוחד לא בפעם הראשונה
שואל השאלה:
אפשר לדבר עם מישהו בפרטי? אני לא מפסיקה לבכות וזה משגע אותי אין לי סיבה לבכות
אנונימית
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי:)
היי אם את רוצה את מוזמן לדבר איתי הכי בשמחה שיש❤