6 תשובות
לא לא לא יש הבדל קטן.
רע פה בגלל שהמציאות היא שדברים שתדברי עליהם עם אנשים ביום יום הם יתנו לך תשובה רצינית תשובה נורמלית תשובה שבאמת בנאדם שמבין היה נותן.
פה אנשים חיים בעולם משלהם למשל אתן סתם דוגמא גבר רוצה להתלבש כמו בחורה אנשים פה יגידו זה בסדר אין שום דבר מוזר, אבל המציאות היא שהנורמה החברתית היא שגבר מתלבש כגבר ואישה כאישה ואם גבר יצא לבחוץ עם בגדי נשים זה לא ייחשב נורמה זה יחשב כדבר מוזר וחריג וכן ידפקו מבטים וכולי מבינה מאיפה אני בא?
רע פה בגלל שהמציאות היא שדברים שתדברי עליהם עם אנשים ביום יום הם יתנו לך תשובה רצינית תשובה נורמלית תשובה שבאמת בנאדם שמבין היה נותן.
פה אנשים חיים בעולם משלהם למשל אתן סתם דוגמא גבר רוצה להתלבש כמו בחורה אנשים פה יגידו זה בסדר אין שום דבר מוזר, אבל המציאות היא שהנורמה החברתית היא שגבר מתלבש כגבר ואישה כאישה ואם גבר יצא לבחוץ עם בגדי נשים זה לא ייחשב נורמה זה יחשב כדבר מוזר וחריג וכן ידפקו מבטים וכולי מבינה מאיפה אני בא?
שואל השאלה:
אה הבנתי אותך חחח
אה הבנתי אותך חחח
אז כן זה מוריד תרמת אייקיו חח
שואל השאלה:
אז זה לא כזה נחשב רע חח
כי בכל זאת אתה נשאר פה...
אז זה לא כזה נחשב רע חח
כי בכל זאת אתה נשאר פה...
תשמעי האנשים פה בהחלט מורידים לי תרמת אייקיו זה כן.
אבל שאין מה לעשות ומשעמם אז אפשר להעביר פה תזמן ולכן נשאר
אבל שאין מה לעשות ומשעמם אז אפשר להעביר פה תזמן ולכן נשאר
אני איתך בזה
באותו הנושא: