4 תשובות
לא, מוגזם מדי.
קייטנה בגיל 15?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שיש לי מה לעשות בבית
אנונימי
שואל השאלה:
זה פעילות קיץ מהבית ספר
אנונימי