12 תשובות
שואל השאלה:
אם את היית פני איך היית מגיבה לסיטואציה ?
היה מעצבן אותך ? היית חושבת שזה חמוד שהוא מנסה ל"דאוג" לך?
אנונימי
חחח ואי התגעגעתי לסדרה הזאתי היא בין הטובות
שואל השאלה:
סבבה מכבד
דעות נוספות ? מישהי ??
אנונימי
עזבי שלדון האוורד(אם אני עדיין זוכר תשם שלו)
שואל השאלה:
קלל שלדון
אנונימי
שלדון פה לא לדאוג
שואל השאלה:
אעע שלדון ינסיך
אנונימי
סליחה אבל אני מלך לא נסיך , מלך המבוכים והדרקונים!
הווארד הכי מצחיק שם והוא גם יהודי אז מגניב
שואל השאלה:
אופס צודק
שלדור מלך המבוכים והדרקונים!
אנונימי
שואל השאלה:
חחח כן כשהוא חזר לכדור הארץ הוא בירך המוציא
אנונימי
שואל השאלה:
חנק אותיי
אנונימי