9 תשובות
מהמקלט
אני אישית אימצתי ממקלט, לא נותנים להם שם יחס והם לא רואים עולם או אנשים, וזה ממש עצוב אבל אני מאמינה שגם הרחוב לא פחות נורא
לדעתי באותה מידה
מן הסתם יש יותר סיכון לגור חתולים ברחוב
כך או כך את נשמעת בן אדם טוב ואני מקווה שתמצאי את הבעל חיים שעושה אותך שמחה
^תלוי אם זה כלב או חתול.
לחתולים לא דואגים. הם שקופים בעיניי אנשים.
במידה ואת רוצה לאמץ חתול, הייתי ממליצה מהרחוב אבל לדאוג לחסן אותו ושלא יפיץ מחלות.
במידה ואת רוצה כלב, ממליצה ממקלט. גם לא נראה לי שתמצאי יותר מדי כלבים ברחוב, אולי כלבים אבודים.
כל הכלבים שלנו באו מהרחוב או ממקום לא משהו שהתעללו בהם ילדים או סתם היו בתת תזונה
אבל אני לא מכירה את המקלט הזה או וואטאבר
נראלי הכי טוב זה רעיון מקורי
נגיד פעם היה לנו בשדות כל כמה זמן גורי כלבים
ואת הכלבה הנוכחית שלנו, הוד נסיכותה המהממת❤ לקחנו מחווה שהיא היתה שם גורה פחדנית ומלאת פרעושים ועכשיו היא אצילית וכל אחד שפוגש אותה אוהב אותה, אפילו מי שאני יודעת שלא אוהב כלבים או מפחד מהם
העיקר לפנק ולאהוב אותם
חתולים מהרחוב בדרך כלל לוקחים, מעקרים/מסרסים, מחסנים ומשחררים בחזרה לרחוב וחוץ מזה לא דואגים להם בכלל
לעקר/ לסרס ואז להחזיר לרחוב זה ממש לא מוסרי... אני כן בעד החיסון. חוץ מזה נפלא.