5 תשובות
פשוט סתם למדתי מיוטיוב.
בלי לדעת אקורדים אפילו, אלא פשוט ניגנתי לפי האוזן. ולמדתי בקטנה כזה.
תסתכלי על סרטונים ביוטיוב של שיעורי גיטרה ואיך לכוון אותה.
בלי לדעת אקורדים אפילו, אלא פשוט ניגנתי לפי האוזן. ולמדתי בקטנה כזה.
תסתכלי על סרטונים ביוטיוב של שיעורי גיטרה ואיך לכוון אותה.
אני התחלתי אצל מורה אבל פרשתי כי היה לי קשה מסגרת
תלוי אם את רוצה לנגן אקורדים שמלווים את השירה שלך או לנגן תווים ממש
תלוי אם את רוצה לנגן אקורדים שמלווים את השירה שלך או לנגן תווים ממש
שואל השאלה:
אני לא מדברת שפת גיטרה, לא עם תווים אבל עם אקורדים
אני לא מדברת שפת גיטרה, לא עם תווים אבל עם אקורדים
אנונימית
אינטרנט, יוטיוב, אפליקציות(yousician simply guitar), והרבה כאב
התחלתי מיוטיוב, התמדתי כמה חודשים וממש השתפרתי, ואז עברתי ללמוד עם מורה ואני יכולה להגיד שזה הרבה יותר טוב אבל גם יוטיוב או אפליקציות וכאלה זה ממש אחלה ואפשר ללמוד עם זה בצורה נהדרת :))
באותו הנושא: