3 תשובות
תראי, כביכול כן אבל לוקח זמן ללמוד
לכמעת כל שיר יש אקורדים אז אם יש לך אקורדים את יכולה לנגן כל שיר
אם את רוצה גיטרה רק כדי לנגן שירים ממליצה על אקוסטית, הצליל יותר טוב וקל יותר לנגן שירים
קלאסית זה יותר ליצירות קלאסיות
לכמעת כל שיר יש אקורדים אז אם יש לך אקורדים את יכולה לנגן כל שיר
אם את רוצה גיטרה רק כדי לנגן שירים ממליצה על אקוסטית, הצליל יותר טוב וקל יותר לנגן שירים
קלאסית זה יותר ליצירות קלאסיות
שואל השאלה:
לא לא אקוסטית קשה מדי, אני לא רוצה לנגן רק שירים, לנגן לעצמי כזה, מה עוד אפשר לעשות עם גיטרה חוץ משירים?
לא לא אקוסטית קשה מדי, אני לא רוצה לנגן רק שירים, לנגן לעצמי כזה, מה עוד אפשר לעשות עם גיטרה חוץ משירים?
אנונימית
לנגן יצירות קלאסיות זה נושא שאני ממש אוהבת, תכתבי ביוטיוב bach guitar או ana vidovich, ככה תוכלי למצוא יצירות ולהבין מה זה. משום מה ממש כיף לי לנגן אותם ולזרום עם המוסיקה. תתחילי מקלאסית ותעברי לאקוסטית, שהאצבעות שלך יתרגלו לגיטרה. קלאסית שקטה אז לנגן לעצמך זה בדיוק הטופיק שזה מכסה.
באותו הנושא: