6 תשובות
אני הרגשתי ממש כרגיל ואפילו לא כאבה לי היד... עליי זה לא השםיע אבל זה משהו מאוד אינדיבידואלי...
עשיתי היום בצהריים,בינתיים לא כואב לי כלום ברוך ה
כן היה לי חום אבל זהו בקטנה
לא, פשוט הרגשתי לא טוב כל־כך, לאורך היממה שלאחר־מכן... מחולשה כללית, לחוסר־תחושה ביד וכאבי־ראש, אבל הכל חולף לאחר זמן־מה, שטויות.

*כמובן שהכל תלוי גם בך ספציפית, והנתונים משתנים מאדם לאדם כמובן.
קצת הקאות יום אחרי. לא משהו רציני, ואולי זה בכלל לא קשור לחיסון.