21 תשובות
ממש לא
ממש לא את לא שפחה שלו שיהיה לו כל טוב
חד משמעית לא
הגיע הזמן לעבור הלאה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התגובות כואב לי בלב
אנונימית
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא
לא, ואם את רוצה אני כאן לדבר❤
לא שילך לחפש את החברים שלו
מה את מרגישה שכן?? ברור שלא
לאא. את יותר מדיי טובה בשבילו 3>
אני מצטער נורא לשמוע, זה דבר כל כך כואב לקבל מבן אדם שאהבת...
הוא לא נשמע לי כמו טיפוס משהו... זה באמת רק הפסד שלו. תתקדמי הלאה ותמשיכי, אני בטוח שתמצאי מישהו אחר שכן יהיה שווה את זמנך
ממש אבל מ מ מ מ ש לא!
דפאק לא שימי עליו פס הוא דביל שהיופי שלך עיוור אותו אז קשה לו לראות מה הוא הפסיד 3>
ממש לא. מגיע לך יותר ממנו.
רציתי לכתוב מה שits frozen אמר
זה אומר שאתם לא צריכים להיות ביחד
פניטו
ממש לא
למה לך?
הוא אמר לך בפירוש שלא אכפת לו ממך
לא
מצטערת שעברת את זה אני פה לכל דבר אם את צריכה ❤
ממש לא.
אני ממש מצטערת בשבילך אבל כן להגיד הוא לא שווה אותך זה נחמד אבל את בטח שבורה.

את תהיי בסדר!!
למי איכפת בנים זה חרא תעברי צד