8 תשובות
כן
שואל השאלה:
תודה מהממים
תודה מהממים
אנונימית
ברור הוא פשוט ילד שהשאירו אותו בגן עוד שנה כי הוא לא היה בוגר מספיק לכיתה א' יש לי ילד בכיתה שהוא שנתון לפני כולם והוא במאי
כן....
כן, יש לי חבר כזה, אבל הוא כזה בשבוע הראשון של הלימודים, יש לי חבר אחר שהוא גם ביום של תחילת הלימודים, אבל שנה מתחתיו
באותו הנושא: