26 תשובות
בדרך כלל, ממש מלחיצים על כיתות מדעיות, מי כמוני יודעת, אבל צריך לקחת הכול באיזי כי זה באמת לא כל כך קשה, וגם בדרך כלל הילדים בכיתות מדעיות הרבה יותר נחמדים משאר השכבה אז אין מה לדאוג, ובקיצור ברוב המקרים מלחיצים סתם על כיתות כאלה, אכן הרמה יותר גבוהה וכולי, אבל שווה את זה
אין צורך להתכונן זה מבחן מאוד פשוט, אם את רוצה את יכולה לעבור על החומר בקצרה אבל זה
ממש לא הכרחי, אני בכיתה מדעית...
בהצלחה 3>
בהצלחה 3>
שואל השאלה:
אני מפחדת אני באה מעיר שהרמת הלימודית שלה ממש נמוכה וגם הקורונה והכל
אני מפחדת אני באה מעיר שהרמת הלימודית שלה ממש נמוכה וגם הקורונה והכל
אנונימית
שואל השאלה:
זה גם על בסיס הציון הכי גבוה ויש מלא מעומדים ממש חשוב לי להיות שם
זה גם על בסיס הציון הכי גבוה ויש מלא מעומדים ממש חשוב לי להיות שם
אנונימית
המבחן (לפחות שהיה אצלי בחטיבה) דיי קל.
אני חרשנית, וחרשתי בלי שום סיבה.
יש אצלך גם מכינה או רק מבחן?
אני חרשנית, וחרשתי בלי שום סיבה.
יש אצלך גם מכינה או רק מבחן?
אנונימית
חוץ מזה, תעברי על החומר של כל השנים ביסודי (יש אתרים באינטרנט בשביל זה), ולפני המבחן תירגעי. אולי זה נשמע רע, אבל אם לא תירגעי לא תצליחי לחשוב. קחי כמה דקות, תעברי על כל השאלות לפני שאת מתחילה לענות, לפני המבחן תשטפי פנים ותשתי מים.
אנונימית
המבחנים פשוטים ובאמת סתם מלחיצים.
נטו לבדוק מה את למדת.
אל תדאגי וכנסי למבחן עם ראש רגוע
נטו לבדוק מה את למדת.
אל תדאגי וכנסי למבחן עם ראש רגוע
אם לא התכוננת ואת לא מוכנה תנסי לברר בהקדם האפשרי אם יש מועד ב ואז תלכי אליו מוכנה
אבל המבחן הזה לא שונה מכל מבחן אחר כל עוד את יודעת את החומר את תהיי בסדר
אבל המבחן הזה לא שונה מכל מבחן אחר כל עוד את יודעת את החומר את תהיי בסדר
זה לא כזה קשה...
הכל טוב, מקסימום לא תצליחי, לא סוף העולם.
בהצלחה
הכל טוב, מקסימום לא תצליחי, לא סוף העולם.
בהצלחה
כיתה מדעית זה לא כזה קשה וגם אם לא ילך לך טוב במבחן אין מה לדאוג או שתנסי שוב שלא תנסי בכלל ותהיי בכיתה רגילה הכל טוב
אין לך למה להילחץ, אם לא תעברי את המבחן כנראה שפשוט לא היית באותה אמה של בית ספר שלך ואם היו שמים אותך ישר שם, היית סובלת והממוצע מיונים שלך היה יורד, הם תמיד בוחנים למדעית, וגם את יכולה לבקש מבחן חוזר השלישים או משהו
אם כל המטומטמים בכיתה שלי הצליחו להיכנס גם את תצליחי
הכל יהיה בסדר
ותמיד את יכולה לבקש באמצע השנה לעבור לכיתה ואז לעבור את המבחן שוב
אני בכיתה ט' ובכיתה ח' הצטרפו אלינו ילדים שלא עברו את המבחן בכיתה ז'
הכל יהיה בסדר
ותמיד את יכולה לבקש באמצע השנה לעבור לכיתה ואז לעבור את המבחן שוב
אני בכיתה ט' ובכיתה ח' הצטרפו אלינו ילדים שלא עברו את המבחן בכיתה ז'
הגעתי לכיתה מדעית בטעות ^^
(שמו אותי שם בגלל ממוצע גבוה יחסית של ציונים, כולל ה55 החמוד שלי במתמטיקה. וגם כי לא רצו להפריד אותי מהחברות, נהינו קבוצה מגובשת).
ותכלס ההבדל היחיד בין מדעית לרגילה (לפחות בבית ספר שלי) הוא שאנחנו לומדים כימיה במקום ביולוגיה, וגם זה רק עד לבחירת המגמות.
אז את לא צריכה להילחץ, זה לא קשה וכל הקטע בכיתה מדעית זה שסתם מחפשים שם מפוצץ, ובגלל שכיתה שלומדת כימיה במקום ביולוגיה זה שם קצת ארוך מדי.
(שמו אותי שם בגלל ממוצע גבוה יחסית של ציונים, כולל ה55 החמוד שלי במתמטיקה. וגם כי לא רצו להפריד אותי מהחברות, נהינו קבוצה מגובשת).
ותכלס ההבדל היחיד בין מדעית לרגילה (לפחות בבית ספר שלי) הוא שאנחנו לומדים כימיה במקום ביולוגיה, וגם זה רק עד לבחירת המגמות.
אז את לא צריכה להילחץ, זה לא קשה וכל הקטע בכיתה מדעית זה שסתם מחפשים שם מפוצץ, ובגלל שכיתה שלומדת כימיה במקום ביולוגיה זה שם קצת ארוך מדי.
אנונימית
בתור אחת שבכיתה מדעית, אין לך ממה להילחץ
קחי הכל ברגוע, זה מבחן קליל, ידע כללי
קחי נוטים שאת מתקשה בהם (פרסנט סימפל, שברים, הבעת דעה)
ותתרגלי.
וכמו שאמרו פה- אם כל הילדים הנורא נורא "חכמים" שיש לי בכיתה הצליחו להתקבל, גם את תוכלי.
סביר להניח שאת עולה לכיתה ז', אז תשקיעי כי שנה הבאה מעיפים ילדים שלא נתנו מעצמם גם אם התקבלת
בהצלחה לך! אם את רוצה לדבר, אני פה ❤
קחי הכל ברגוע, זה מבחן קליל, ידע כללי
קחי נוטים שאת מתקשה בהם (פרסנט סימפל, שברים, הבעת דעה)
ותתרגלי.
וכמו שאמרו פה- אם כל הילדים הנורא נורא "חכמים" שיש לי בכיתה הצליחו להתקבל, גם את תוכלי.
סביר להניח שאת עולה לכיתה ז', אז תשקיעי כי שנה הבאה מעיפים ילדים שלא נתנו מעצמם גם אם התקבלת
בהצלחה לך! אם את רוצה לדבר, אני פה ❤
שואל השאלה:
תודה הרגעתם אותי אני עוברת על החומר
תודה הרגעתם אותי אני עוברת על החומר
אנונימית
אממ זה לא עד כדי כך גרוע.. אני במופת וזה באמת אחלה כיתה
כשניגשתי למבחן לכיתה המדעית(כיתה ז) כן למדתי אבל שום חומר לא היה נחוץ.
רוב המבחן הוא כדי לבחון אותך על הידע האישי ועל הטקטיקה וחשיבה מחוץ לקופסא .
חשבתי שלא אעבור את המבחן (אני בטוחה שטעיתי בהכל ) אבל עברתי , בכל מקרה הכי חשוב שתאמיני בעצמך.
ממליצה לך לתרגל קצת שתהיי בטוחה ב100 אחוז שאת יודעת הכל :)
ואני בכיתת יהלום וזה בכלל לא קשה את צריכה פשוט להתקשיב בשיעורים ואת תביני הכל .
אגב כולם אומרים שכיתת מדעים היא משעממת תשכחי מכל הסטיגמות זאת הכיתה הכי כייפית שקיימת
בהצלחהה 3>>
רוב המבחן הוא כדי לבחון אותך על הידע האישי ועל הטקטיקה וחשיבה מחוץ לקופסא .
חשבתי שלא אעבור את המבחן (אני בטוחה שטעיתי בהכל ) אבל עברתי , בכל מקרה הכי חשוב שתאמיני בעצמך.
ממליצה לך לתרגל קצת שתהיי בטוחה ב100 אחוז שאת יודעת הכל :)
ואני בכיתת יהלום וזה בכלל לא קשה את צריכה פשוט להתקשיב בשיעורים ואת תביני הכל .
אגב כולם אומרים שכיתת מדעים היא משעממת תשכחי מכל הסטיגמות זאת הכיתה הכי כייפית שקיימת
בהצלחהה 3>>
קישורים מצורפים:
היי, תקשיבי, פשוט תזרמי,
אם לא מודעים לפני זה אומר שלא היית אמורה ללמוד לפני כן.
גם לנו כשמודיעים על מבחן ברפואה שבוע לפני למשל- אני יודעת שאם נותנים שבוע זה מספיק.
תזכרי שיש איתך עוד תלמידים ומתחשבים בכולם!
את תצליחי במבחן, אני מאמינה בך.
הטעות הכי גדולה שלי מאז שנכנסתי למגמת רפטאה היא לחשוב שאני ממוצעת ושהרוב הילדים הרבה יותר חכמים ממני!
הרגשתי צורך לרמות במבחנים שהיו בזום, לשאול ילדים אחרים ובסוף ראיתי שהתשובות שהם עונים לא הגיוניות.
אם לא מודעים לפני זה אומר שלא היית אמורה ללמוד לפני כן.
גם לנו כשמודיעים על מבחן ברפואה שבוע לפני למשל- אני יודעת שאם נותנים שבוע זה מספיק.
תזכרי שיש איתך עוד תלמידים ומתחשבים בכולם!
את תצליחי במבחן, אני מאמינה בך.
הטעות הכי גדולה שלי מאז שנכנסתי למגמת רפטאה היא לחשוב שאני ממוצעת ושהרוב הילדים הרבה יותר חכמים ממני!
הרגשתי צורך לרמות במבחנים שהיו בזום, לשאול ילדים אחרים ובסוף ראיתי שהתשובות שהם עונים לא הגיוניות.
נכנסתי לכיתה הזאת מבלי לעשות מבחנים בכל שטויות
כשעשיתי את המבחן למדעית לא ידעתי כמעט וכלום
אבל איכשהו עברתי
זה לא כזה מלחיץ
זה על חומר שלמדת בשנים קודמות
קטן עלייך
אבל איכשהו עברתי
זה לא כזה מלחיץ
זה על חומר שלמדת בשנים קודמות
קטן עלייך
שואל השאלה:
your bestie ^
מה לכתוב במקצוע?
your bestie ^
מה לכתוב במקצוע?
אנונימית
תלוי איך קוראים למגמה שלך בחטיבה^
שואל השאלה:
עשיתי את המבחן והודיעו לי היום שהתקבלתי תודה לכולם
עשיתי את המבחן והודיעו לי היום שהתקבלתי תודה לכולם
אנונימית
מזל טוב!
בהצלה בכיתה :)
בהצלה בכיתה :)
גאה בך כל הכבוד!!!
באותו הנושא: