7 תשובות
מאיפה לי אני קטינה
ברור שיש טעם
סך הכל אין גיל לחתונה,כל אחד והזמן והעת שלו.
סך הכל אין גיל לחתונה,כל אחד והזמן והעת שלו.
על אחד מתי שהוא מרגיש
מתי שמרגישים מוכנים
מתי שמרגישים מוכנים
מותר להתחתן מגיל 17 אם זה מה ששאלת
אני מכירה כאלה שהיו חברים תשע שנים עד שהם התחתנו
אנונימית
אין גיל לחתונה זה עניין של מוכנות ותחושה, וברור שיש טעם להמשיך מערכת יחסים זנ הרבה מעבר ולדעתי זוגיות ללא טבעת על האצבע מוכיחה את עצמה יותר כי אין את ההתחייבות הזאת של חתונה
ולא מתחתנים כי רוצים להביא ילדים מתחתנים כי רוצים לקחת את הקשר צעד אחד קדימה ולחיות ביחד חיים שלמים ואז כמובן גם ילדים הם אופציה בטוחה יותר כשאתם נשואים. אבל ממש לא צריך להתחתן רק כדי להביא ילדים כי ילד אפשר להביא גם ללא חתונה
באותו הנושא: