21 תשובות
סתם כי הוא מת.
תמיד סוגדים לאנשים שמתו
תמיד סוגדים לאנשים שמתו
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראה לי
גם גוס וורלד מת וליל פיפ ומאק מילר וסביבם לא היה כזה הייפ
לא נראה לי
גם גוס וורלד מת וליל פיפ ומאק מילר וסביבם לא היה כזה הייפ
אנונימי
בצעירותו הוא היה אלים, ולא הבן אדם הכי טוב שתכיר...
אבל שנתיים לפני שהוא מת בערך, הוא התחיל שינוי וניהיה האדם בין הכי טובים שאני מכיר.
ומה זה אהבו? אני עדיין אוהב אותו ומאמין שיש עוד המון אנשים שעדיין אוהבים אותו.
הוא עזר ועוזר לכל כך הרבה אנשים בזכות השירים שלו, ובזכות מי שהוא.
אבל שנתיים לפני שהוא מת בערך, הוא התחיל שינוי וניהיה האדם בין הכי טובים שאני מכיר.
ומה זה אהבו? אני עדיין אוהב אותו ומאמין שיש עוד המון אנשים שעדיין אוהבים אותו.
הוא עזר ועוזר לכל כך הרבה אנשים בזכות השירים שלו, ובזכות מי שהוא.
חחח איך אלים בדיוק?
הוא ראפר טוב עם שירים ממש טובים ולראשון, מסכים שהרבה שומעים אותו כי זה טרנד וזה די עצוב התחלתי לשמוע אותו מ2017 כמה חודשים לפני שהוא נרצח.
הוא ראפר טוב עם שירים ממש טובים ולראשון, מסכים שהרבה שומעים אותו כי זה טרנד וזה די עצוב התחלתי לשמוע אותו מ2017 כמה חודשים לפני שהוא נרצח.
מה.
אם כבר גם על ליל פיפ וגוס וורלד שומעים הרבה. כמו שאמרתי, סוגדים לאנשים שמתו
אם כבר גם על ליל פיפ וגוס וורלד שומעים הרבה. כמו שאמרתי, סוגדים לאנשים שמתו
אנונימית
אין לי מושג
צודק, רק מושפעים ולבנים שחושבים שהם שחורים שומעים אותו
אנונימית
שואל השאלה:
מה איך אלים בדיוק
להיות אלים
לפרק אנשים מכות כולל את חברה שלך
אבל אני שואל כי זה מה שאני יודע עליו, לא שמעתי על הדברים הטובים שהוא עשה וכאלה
מה איך אלים בדיוק
להיות אלים
לפרק אנשים מכות כולל את חברה שלך
אבל אני שואל כי זה מה שאני יודע עליו, לא שמעתי על הדברים הטובים שהוא עשה וכאלה
אנונימי
הוא לא הרביץ לחברה שלו אף פעם.
היא העלילה עליו עלילות ואחרי שהוא מת היא אפילו אמרה שהיא שיקרה והוא לא נגע בה
היא העלילה עליו עלילות ואחרי שהוא מת היא אפילו אמרה שהיא שיקרה והוא לא נגע בה
^^הוא לא פירק את חברה שלו מכות,
אתה לא מכיר את הסיפור אחי.
ואם אתה מדבר על מקרים של דקירות, בגיל קטן אדם בא לפגוע באמא שלו והוא דקר אותו, אחר כך בגיל יותר מבוגר היה לו כמה תקריות.
אני לא אומר שהוא לא היה אלים, לדעתי הוא היה אלים, אבל השתנה לטובה ממש, והוא רמה מעל הראפרים, הוא פשוט אומן.
אתה לא מכיר את הסיפור אחי.
ואם אתה מדבר על מקרים של דקירות, בגיל קטן אדם בא לפגוע באמא שלו והוא דקר אותו, אחר כך בגיל יותר מבוגר היה לו כמה תקריות.
אני לא אומר שהוא לא היה אלים, לדעתי הוא היה אלים, אבל השתנה לטובה ממש, והוא רמה מעל הראפרים, הוא פשוט אומן.
שואל השאלה:
אמן מבחינת המוזיקה?
מה מיוחד בו?
אמן מבחינת המוזיקה?
מה מיוחד בו?
אנונימי
אני מכיר המון שירים שלו, ככל הנראה את כולם.
רוב האנשים שופטים אותו על ידי השירים הכי "פופולריים" שלו, כמו: moonlight, sad וכאלה...
אבל רוב השירים שלו, אני מרגיש שאני מבין אותו כל כך, וזה לא סתם שירה או ראפ, זה פשוט סגנון שונה ומיוחד.
הוא תמיד מצליח לרגש אותי, או להרגיע אותי.
תנסה לשמוע את השיר depression & obsession
רוב האנשים שופטים אותו על ידי השירים הכי "פופולריים" שלו, כמו: moonlight, sad וכאלה...
אבל רוב השירים שלו, אני מרגיש שאני מבין אותו כל כך, וזה לא סתם שירה או ראפ, זה פשוט סגנון שונה ומיוחד.
הוא תמיד מצליח לרגש אותי, או להרגיע אותי.
תנסה לשמוע את השיר depression & obsession
הוא הצליח לשלב כמה סגנונות בשירים שלו ולצאת יוצא דופן משאר הראפרים באותה תקופה הוא עשה ראפ מלודיה או איך שלא קוראים לזה בכמה שירים שלו באלבום ? הוא עשה old school ראפ ובשיר one minute הוא שוב עשה שיר להיט עם קניה וטרוויס לא הרבה מדברים עליו וזה עצוב
איך הוא נרצח?
אנונימי
^ירו בו ברכב שלו
אנשים אוהבים אותו כי הוא מת וכאילו להראות לאנשים שהם מגניבים ולהגיד שהם שמעו אותו לפני שהוא נפטר
שואל השאלה:
תפסיקו להגיד שמתלהבים ממנו כי הוא מת
נכון שאנשים מתלהבים מזמרים אחרי שהם מתים אבל עובדה שזה ךא קרה ברמה הזאת עם האחרים שמתו
תפסיקו להגיד שמתלהבים ממנו כי הוא מת
נכון שאנשים מתלהבים מזמרים אחרי שהם מתים אבל עובדה שזה ךא קרה ברמה הזאת עם האחרים שמתו
אנונימי
^ עוד לפני שהוא מת,
המון ראפרים וזמרים מצליחים אמרו שהוא הראפר/אומן הכי טוב בעולם והיה לו כישרון מטורף.
בילי אייליש הייתה חברה טובה שלו ואמרה את זה גם.
המון ראפרים וזמרים מצליחים אמרו שהוא הראפר/אומן הכי טוב בעולם והיה לו כישרון מטורף.
בילי אייליש הייתה חברה טובה שלו ואמרה את זה גם.
שואל השאלה:
כישרון של מה?
של נגינה? שירה? כתיבה?
כישרון של מה?
של נגינה? שירה? כתיבה?
אנונימי
^הכל אחי,
אי אפשר להסביר, אתה צריך להקשיב לשירים שלו (לא הפופולריים והנדושים)
אי אפשר להסביר, אתה צריך להקשיב לשירים שלו (לא הפופולריים והנדושים)
שואל השאלה:
כן כנראה
אני אבדוק
כן כנראה
אני אבדוק
אנונימי