16 תשובות
גם אני מסכימה שזה מגוחך
את ככ צודקת. זה ממש פוגע (לא רק בשחורות אפילו שאני לא אוהבת להשתמש במילה הזאת) כי להן לא אכפת מזה שהיו כאלה שהיו מנודות כל החיים בגלל פאקינג צבע עור וזה מטורף לגמרי.
והסליחה שלהן לא עזרה לאף אחת.
והסליחה שלהן לא עזרה לאף אחת.
אני אישית שרה את ה"אמ הפאקינג וואיט ברבי פריטי פייס פורפקט בודי" קיצר יאללה מה זה משנה לא הבנתי
אנונימית
אני לא הבנצי מה זה משנה כשהשיר היה במיוזיקלי טרנד כולם עשו אוצו ואף אחד לא התלונן עכשיו זה פשוט דור בכיין או ווטבר
האני מי את חושבת שאת שתגידי להן לא לשיר? זה שיר.. אם אני שרה בלונדית בביקיני של נוי והדר ואני לא בלונדינית אולי תיף תגידי לי שזה גזענות נגד בלונדיניות כי אומרים שהם סתומות וזה שיר שמעצים אותם. כאילו נו באמת אחותי תרגעי סהכ שיר, אני לא אפסיק לשיר עכשיו שירים שאני אוהבת כי אני לא נראת כמו מי שהם מתארים בשיר או אין לי את מה שיש להם בשיר כאילו דיי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה דוגמה לקחת שיר שנועד להעצים בלונדיניות באיזה עולם את חיה מה יש להעצים בלונדיניות הם תמיד היו ועדיין מודל היופי תאמיני לי שככה או ככה את תראי מגוכחת רק שפה זה לא יזיז לשום בלונדינית כי היא מעולם לא הייתה צריכה משהו שיעצים אותה
לא זה לא סהכ טרנד זה טרנד לנשים שחורות זה מגוחך שאת שרה את זה שזה פשוט לא את וכן זה מזלזל שאתם קוראים לזה שטות בטיקטוק יש טרנד לכל דבר ולכל דבר שקשור אליך אם זה לא קשור אז פשוט אל לעשי
איזה דוגמה לקחת שיר שנועד להעצים בלונדיניות באיזה עולם את חיה מה יש להעצים בלונדיניות הם תמיד היו ועדיין מודל היופי תאמיני לי שככה או ככה את תראי מגוכחת רק שפה זה לא יזיז לשום בלונדינית כי היא מעולם לא הייתה צריכה משהו שיעצים אותה
לא זה לא סהכ טרנד זה טרנד לנשים שחורות זה מגוחך שאת שרה את זה שזה פשוט לא את וכן זה מזלזל שאתם קוראים לזה שטות בטיקטוק יש טרנד לכל דבר ולכל דבר שקשור אליך אם זה לא קשור אז פשוט אל לעשי
חיים שלי אהבה שלי יפה שלי אני לא מבינה מה אתן עושות מזה סיפור כל החברות שלי אתיופיות ואני שרה את זה איתן וכשאחרות שרות את זה אז הכל טוב וואי כאילו מה נסגר איתכם זה שאתם כל הזמן אומרים "מה אתם שרים את זה הם שחורים הם זה השיר שלהם" זה גזעני, לא אנחנו
יאללה
יאללה
אנונימית
את צודקת.
לאנשים לא אכפת מהמשמעות רק מלהשיג לייקים ועוקבים בטיקטוק וזה עצוב. אל תתעצבני ככ כי אלה ילדות טיקטוק ילדות עם רמת אייקיו נמוכה שאכפת להן רק מצפיות, לייקים, עוקבים ואיך שהן נראות ואיך שאחרות נראות. אה והן לא הכי טובות באנגלית אלא אם כן הן רוצות לדבר עם המלכה צארלי (איכ)
לאנשים לא אכפת מהמשמעות רק מלהשיג לייקים ועוקבים בטיקטוק וזה עצוב. אל תתעצבני ככ כי אלה ילדות טיקטוק ילדות עם רמת אייקיו נמוכה שאכפת להן רק מצפיות, לייקים, עוקבים ואיך שהן נראות ואיך שאחרות נראות. אה והן לא הכי טובות באנגלית אלא אם כן הן רוצות לדבר עם המלכה צארלי (איכ)
יאו את מזה צודקת
בטיקטוק הכל מגוחך
שואל השאלה:
.t.s בדיוק הן יודעות שיש על זה וויכוח וזה יביא להם מלא צפיות אז הן יעשו דווקא רק מראה כמה הן חלולות בפנים עם כבוד ששואף מתחת לאפס אם הטרנד הזה לא היה מתחיל מנשים שחורות ולא היה גורר את הוויכוח הזה תהיי בטוחה שהן לא היו בכלל שרות את זה
.t.s בדיוק הן יודעות שיש על זה וויכוח וזה יביא להם מלא צפיות אז הן יעשו דווקא רק מראה כמה הן חלולות בפנים עם כבוד ששואף מתחת לאפס אם הטרנד הזה לא היה מתחיל מנשים שחורות ולא היה גורר את הוויכוח הזה תהיי בטוחה שהן לא היו בכלל שרות את זה
וואי את ככ צודקת
אני בשוק שיש כאלה שמסכימים איתה בכלל. אוקיי אז אם אין לך פרארי עם מושבים ורודים אל תשירי את החלק הזה כי זה פוגע במי שיש לו מושבים ורודים, ואם אין לך פרצוף יפה אל תשירי כי זה פוגע באלה שיש להן פרצוף יפה ואל תשירי גוף מושלם כי זה שמנופוביה
אנונימית
למה כל כך הרבה מסכימים איתה.
מה זה השטויות האלה? הדעה שלך היא הדבר המגוחך פה
זה כמו שתגידי שבנות שתמיד אהבו את עצמן לא יכולות לשיר את השיר scars to your beatiful.
או שבחורות שהן לא מלאות לא יכולות לשיר את השיר all about the bass
איזה שטויות...
מה זה השטויות האלה? הדעה שלך היא הדבר המגוחך פה
זה כמו שתגידי שבנות שתמיד אהבו את עצמן לא יכולות לשיר את השיר scars to your beatiful.
או שבחורות שהן לא מלאות לא יכולות לשיר את השיר all about the bass
איזה שטויות...
^מה קשור scars to your beautiful זה שיר שפונה לבנות אחרות ומנסה להעביר מסר ואחזור שוב ל*בנות אחרות*
אבל בכללי אני חושבת שזה טיפשי לשיר שירים שלא מזדהים איתם בדרך כלשהי לא רק ספציפית מה שדיברה עליו שואלת השאלה
אבל בכללי אני חושבת שזה טיפשי לשיר שירים שלא מזדהים איתם בדרך כלשהי לא רק ספציפית מה שדיברה עליו שואלת השאלה
נכון זה קצת מוזר אבל מה אכפת לך? תתעסקי בעניינים שלך. שיעשו מה שבא להן כמו שהן נותנות לך לעשות מה שבא לך...
באותו הנושא: