8 תשובות
מיוחדים כן, מגניבים בספק
מיוחדים לגמרי... קח את זה לאן שאתה רוצה
אנונימי
לול זאת עובדה
יש ילדי סנטר שהם מגניבים וסוג של מיוחדים אבל הם לא מודעים לזה ויש את הילדי סנטר שמנסים בכח להיות מגניבים אבל הם והם חושבים שהם מגניבים והם מתנשאים אבל הם סתם ילדים שעשו עליהם חרם
ערסים שיורדים על ילדי סנטר למרות שבחיים הם לא היו בסנטר חושבים שהם ''מגניבים'' ו''מיוחדים''?

אהאה דרך אגב זה תלוי מי לול
לפי התאוריה שלי מי שרוצה להיות מגניב לא יכול להיות מגניב עובדתית.

וזה ממש תלוי יש ילדי סנטר שהם טוקסיק רצח ועושים את זה רק בשביל להראות מגניבים אבל וואלה יש מלא ילדי סנטר שבאמת מגניבים (לדעתי)
יש כאלה ויש כאלה
לרוב כן
אני חושבת שהסגנון מגניב
אבל אני לא מסתכלת על עצמי כמגניבה למרות שאני מתלבשת בסגנון אימו
על אחרים זה בהחלט מגניב