6 תשובות
כי ביבי תרם המון לישראל, למרות ההאשמות נגדו
כי הם אהבו אותו והם פשוט עצובים כי הם מעדיפים שהוא יהיה ראש ממשלה..
לא כל כך קשה להבין אותם.
כי דאג לביטחון של המדינה מול כל העולם ולא חשש לומר את האמת באו"ם.. שיש מלא אנטישמיות
כי הם מתגעגעים אליו אחרי 12 שהוא כיהן, זה באמת לא קל להיפרד ממנו
כי הוא פוליטיקאי כריש וזה מה שמדינה ככ קטנה עם ככ הרבה אויבים צריכה
אנשים שכחו שחילופי שלטון זה משהו שקורה במדינה דמוקרטית