7 תשובות
אל תדאגי, הקב"ה יעזור לך בעת צרה, הוא תמיד שם לצידך
שימי כסף בקופה (לא הרבה רק כמה שקלים), חפשי בגוגל פרק תהילים להצלחה במבחן, אם את רוצה את יכולה גם להדליק נר, ותזכרי שתמיד הכל לטובה והקבה איתך
אנונימית
את למדת ועשית את ההשתדלות המירבית שלך יותר מזה זה כבר לא בידיים שלך ומעכשיו ה' אחראי על התוצאות אז תלכי למבחן ותשפכי את כל החומר שיש לך במוח ותעשי את ההכי טוב שאת יכולה וה' יעניק לך את הציון שמגיע לך. אין טעם להילחץ כי מעכשיו זה כבר לא תלוי בך יקרה. בהצלחה!!:)
שואל השאלה:
תודהה מלכה!
תודהה מלכה!
אנונימית
וואו קודם כל, כל הכבוד לך!
אני בטוחה שהתאמצת ועבדת על זה הרבה וזה מגיע לך בענק
אממ ועכשיו לעצה: האויב הכי גרוע שלך במבחן הוא לחץ, באמת.
ניגשתי למבחן ממש חשוב וידעתי את החומר חצי קלאצ' אבל הלחץ הרס לי את כל המבחן, ובמבחן אחר שגם כן, ידעתי את החומר אבל לא הייתי ככ בטוחה בעצמי עד כמה אני יודעת אותו - החלטתי לא להיכנס ללחץ ולחשוב חיובי. במבחן הזה הוצאתי ציון ממש טוב ובאמת שהייתי גאה בעצמי.
אל תיכנסי ללחץ בשום מצב. במקרה שאת לא יודעת תשובה או לא בטוחה בה - תגידי לעצמך את הפסוק "ויהי נעם ה אלוקינו עלינו, ומעשה ידינו כוננה עלינו, ומעשה ידינו כוננהו" ואת ברכת חוננו מתפילת שמונה עשרה.
זה יעזור לך להירגע, ותוכלי לחשוב בבהירות יותר.
בהצלחה רבה לך! תותחית!!
אני בטוחה שהתאמצת ועבדת על זה הרבה וזה מגיע לך בענק
אממ ועכשיו לעצה: האויב הכי גרוע שלך במבחן הוא לחץ, באמת.
ניגשתי למבחן ממש חשוב וידעתי את החומר חצי קלאצ' אבל הלחץ הרס לי את כל המבחן, ובמבחן אחר שגם כן, ידעתי את החומר אבל לא הייתי ככ בטוחה בעצמי עד כמה אני יודעת אותו - החלטתי לא להיכנס ללחץ ולחשוב חיובי. במבחן הזה הוצאתי ציון ממש טוב ובאמת שהייתי גאה בעצמי.
אל תיכנסי ללחץ בשום מצב. במקרה שאת לא יודעת תשובה או לא בטוחה בה - תגידי לעצמך את הפסוק "ויהי נעם ה אלוקינו עלינו, ומעשה ידינו כוננה עלינו, ומעשה ידינו כוננהו" ואת ברכת חוננו מתפילת שמונה עשרה.
זה יעזור לך להירגע, ותוכלי לחשוב בבהירות יותר.
בהצלחה רבה לך! תותחית!!
שואל השאלה:
תודה אלופהה
תודה אלופהה
אנונימית
תתפללי, או אפילו תגידי רק ברכות השחר, ובתוך התפילה, באמת תבקשי במילים שלך מה' שיעזור לך
ואין לך מה להיות בלחץ, תזכרי שבסוף ה' מכוון את מה שקורה אם זה בדרך טובה או רע, למה שהיעוד שלך בחיים.
בהצלחה רבה אהובה❤
ואין לך מה להיות בלחץ, תזכרי שבסוף ה' מכוון את מה שקורה אם זה בדרך טובה או רע, למה שהיעוד שלך בחיים.
בהצלחה רבה אהובה❤