6 תשובות
יש מצב שהוא פשוט שכח לענות בווצאפ והוא לא יודע אם זה רלוונטי לענות כבר
פשוט תשלחי לו עוד הודעה אם בא לך לדבר איתו בווצאפ
פשוט תשלחי לו עוד הודעה אם בא לך לדבר איתו בווצאפ
אולי קרה לו משהו לטלפון
אל תשאלי אותו אבל שלא תצאי אובססיבית
אל תשאלי אותו אבל שלא תצאי אובססיבית
שואל השאלה:
הוא לא שכח לענות כי כשהוא רשם לי תהודעה עניתי לן דקה אחרי ובמקום לענות לי הוא החליט לסנן ולעלות סטורים
הוא לא שכח לענות כי כשהוא רשם לי תהודעה עניתי לן דקה אחרי ובמקום לענות לי הוא החליט לסנן ולעלות סטורים
הוא מתחבר לווצאפ?
אה ואי במקומך הייתי מסננת בחזרה עד שיבין כי אני באמת כלכך שונאת שמסננים אותי ברמה שאני מסוגלת לנתק קשר על זה אבל זאת רק אני
שואל השאלה:
כן הוא התחבר לווטצאפ כל כך הרבה פעמים וגם אני שונאת שמסננים אותי והכי מצחיק שהןא ממשיך לשלוח ריפלי באינסטגרם כאילו גלום אני לא יידעת אם הוא רוצה לדבר איתי או לא
כן הוא התחבר לווטצאפ כל כך הרבה פעמים וגם אני שונאת שמסננים אותי והכי מצחיק שהןא ממשיך לשלוח ריפלי באינסטגרם כאילו גלום אני לא יידעת אם הוא רוצה לדבר איתי או לא
באותו הנושא: