17 תשובות
תקחי כדור ללילה .....
שתי קולה עם לימון לשילשולים ותרופה ולכי לישון
אנונימית
תשתי כוס מים
אנונימית
מבינה אותך.. קחי כדור, תשתי קצת מים ולכי לישון
שואל השאלה:
בגלל המחזור כמובן... ואני לא בולעת כדורים אז זה בעיה...ואין לי קולה או לימון בבית
אנונימית
אם זה בגלל המחזור זה יכול להיות מסוכן
אנונימית
יש לך אולי אדוויל סירופ? או כדור אחר שהוא באבקה או סירופ? את יכולה גם לקחת אקמול, לרסק אותו ולשתות עם מים
שואל השאלה:
כל דקה אני צריכה שוב ושוב לשירותים זה לא מפסיק כבר חצי שעה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי שום תרופה בבית אני גם בהקאות מטורפות פה... רק להריח תרופה באלי יותר להקיא
אנונימית
תקשיבי מחזור לא אמור להיות ככה תגידי לאמא שלך ולכי לרופא זה יכול להיות ממש מסוכן לך
אנונימית
תשתי אקמול נוזלי או אופטלגין נוזלי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לקחת שום תרופה אנשים אם ההיתי מסוגלת ההיתי לוקחת ולא מעלה פוסט עכשיו אבל אני לא מסוגלת אני עם בחילות והקאות ורק הריח של זה עושה לי ממש רע ולבלוע אני לא יכולה
אנונימית
אולי תנסי לשתות תה? לצפות במשהו שיסיח את דעתך?
שואל השאלה:
מנסה כרגע לצפות בסדרה עם כרית חימום... לא הכי הולך עדין רצה לשירותים אני מיואשת
אנונימית
תזכרי שאת יותר קרובה לבוקר עכשיו. יש עוד כמה שעות לשרוד ומחר יראה הרבה יותר טוב! תרגישי טוב, ותעדכני כשמשתפר:) ❤❤
שואל השאלה:
תודה... מנסה לשרוד
אנונימית
אוי..... נוראי תרגישי טוב אהובה3>