תשובה אחת
לדעתי מסיבת סוף מסלול זו לא מסיבה יותר מדיי אישית כי יש המון אנשים שאתה לא באמת מכיר וזה יותר סיבה למסיבה במועדון מאשר לחגוג ולהרים לאנשים מסויימים. אז אתה יכול לוותר על זה ומקסימום תגידי לאותו החבר שתחגוג לו בנפרד בקטנה