8 תשובות
תגיד לו שאולי לפנים משורת הדין הוא יכול לעגל לך ל100 ןתסביר לו שזה בגלל שיש לך חוץ מזה ממוצע 100
אני באמת רוצה להביא אגרוף למסך
ולשאלה תתמודד או שתתחנף למורה
ולשאלה תתמודד או שתתחנף למורה
שואל השאלה:
אתה לא חייב להתעצבן !
אתה לא חייב להתעצבן !
וואו אתה מעצבן
בטח זה האיש. בטיקטוק! הגינגי!
אל תתעצבן ממש תגיד תודה על מה שיש לך כי לא כולם מלפני שבוע יכולים להוציא 95
אבל תנסה לדבר אולי עם המורה לתנך או להתייעץ עם מחנך
אבל תנסה לדבר אולי עם המורה לתנך או להתייעץ עם מחנך
למה אתה בן 20 בכיתה י'א?
אנונימית
מי כבר שם תגיל האמיתי שלו בסטיפס בקושי
באותו הנושא: