38 תשובות
האישה הזו עושה כל כך הרבה בלאגן מלשון הפנייה שלה.
הם נחשבים לחלק מהקהילה הגאה, יש אנשים שמגדירים את עצמם לא כאישה ולא כזכר אלה שהם, אתם וכו'.

וזו דרך הפנייה, ונשאר רק לכבד את זה.
כי ככה הם מגדירים את עצמם
כי ככה נוח להם, זה מה שהם מבקשים ואנחנו צריכים לכבד
rock star זה לדוגמה, ממש לא מכבד. זה מיסג'נדר, וכדאי לך לתקן את עצמך.
אין לי איך, וגם די נשבר לי ממנה.
מהם*. אפשר לערוך תשובות בסטיפס, וזה לא ממש משנה, זה המינימום שעושים כדי לכבד בן אדם, זה כמו שאני לא פשוט אדבר על נניח *בן* שאני ממש ממש שונאת בלשון נקבה.
אני לא יכולה (:
אה חבל
הם לא אישה ולא גבר, משהו באמצע, או לא זה בכלל, ההגדרה של זה זה א-בינארי.
דמי מרגישים הכי בנוח עם לשון פנייה רבים בגלל שזה הכי פחות ממגדר בשבילם, ככה הם מרגישים בנוח(:
accidental genius ^ תודה לא שמתי לב וערכתי מחדש את התגובה שלי, וצודק/ת זה באמת לא משנה אני לא דיברתי את דעתי ציינתי עובדה שהם נחשבים לקהילה הגאה, ואין לי בעיה בכלל עם הקהילה אני הכי תומכת שיש.

love is love ❤
כי היא טיפשה
כי משהו לא בסדר אצלה
אנונימית
זה מה שנוח להם וככה הם מרגישים וזהו צריך לכבד
כי זה הלשון פנייה שלהם, הם מרגישים ככה בנוח
הם מרגישים בנוח וואו אני בוכה פה מצחוק
אנשים נדפקתם סופית!!! ואני הכי לא הומופובית בעולם אבל לדבר על בן אדם בצורת רבים??? לאן הגענו די להמציא כל פעם דברים חדשים כדי להזדהות עם הלהטב. מאיפה זה בא פתאום הם? אני קוראת את התשובות ונשרטת
אנונימית
^זה כבוד בסיסי לכל בן אדם, אם מישהו מרגיש בנוח בצורה הזאת ולא אחרת המעט שאפשר לעשות זה לכבד ו/או לתמוך
מה עכשיו הפכו את הלשון פנייה לטרנד אבל איף
מה אתם עושים לי מינוסים אני אומרת עובדות
לכבד זה משהו אחר
לתמוך בדבר כזה נשמע לי טיפשי. זה לא עניין של להטביות אפילו זה לא לאיזה מין את נמשכת או אם את מזדהה עם המין הגברי/ הנשי
אין לך גם פין וגם פות, את בן אדם אחד אני לא אתחיל לקרוא לך אתם מה איתכם ואני בטוחה שגם אף אחד לא מדבר איתה ככה זה ככ הזוי ולא נשמע אפילו הגיוני
אני יכולה להחליט שאני חתול ותפנו אליי במיאו מיאו?
אנונימית
כן, חתול ממש דומה לבני אדם, דוגמה מצויינת
אם את רוצה להיות חתול תהני
חיים שלי את בת 15 !! תפסיקו להיות מושפעים מהטיקטוק בבקשה ממכם!!! אני לא נכנסת לפה אף פעם ובפעמים הבודדות שכן אני מופתעת מחדש כל פעם מהאנשים פה
לפנות לבן אדם בלשון רבים? אין הבדל אם אני פתאום אחליט שאני חתול.
אנונימית
מה קשור הגיל מאיפה הבאת את זה אנשים צריכים להפסיק להתמש בזה בתור תירוץ, את הזאת שמאנונימית. אני לפחות לא מפחדת שיצאו עליי. לרדת על אנשים מאנונימי גורם לך להישמע ילדה קטנה יותר מגיל 15, תודה ולהתראות אני מכבה את ההתראות על תשובות חדשות לשאלה אין לי כוח אלייך ביי3>
להיות מאנונימית ואז להיכנס לי למשתמש ולראות את הגיל זה פשוט גורם לך לצאת מטומטמת, ועוד לפתוח ככה את התשובה.
ברצינות, לאנשים כבר אין עוד תשובות חוץ מלרדת על כל גיל שצעיר יותר מהם?
למה מה הגיל שלך 16? שנה יותר? ממש מבוגרת.
מפגרת מה את מצפה.

עשתה כול כך הרבה שטויות בחיים שלה ומה שנשאר זה לעשות שטויות שתקבל צומי אז מכול דבר עושה עניין זאת.

נמאסה לא מעניין תתחת אם היא מהקהילה הגאה או לא שתלך לעזאזל אנשים לא צריכים לכבד את זה.
והאמת, שאם הגיל שלך בוגר יותר מ15 ואת עדיין יורדת על אנשים בגלל הגיל שלהם, אין פה אף אחד מביך יותר ממך.
אל תפגעי ממני, אבל גם אני חשבתי שאני מבינה עניין בגיל 15
ואני משנה לשנה מבינה כמה הגיל מאוד קשור למה שהולך לנו במוח ולבגרות שלנו וכמה אנחנו מושפעים מדברים, יכול להיות שאת מאוד בוגרת
זה לא סותר את זה שאת וכל מי שפה כנראה מושפעים ממה שהולך בטיקטוק ומכל השטויות שממציאים עכשיו
אני מאנונימי נטו כי אני נכנסתי לפה אחרי שלפחות 3 שנים לא נכנסתי לפה ולא מעוניינת עכשיו ליצור דיונים ושישלחו לי הודעות בפרטי על מה שאני כותבת פה
אנונימית
כנראה שלמדת לרדת על אנשים בגלל הגיל שלהם בטיקטוק, שם זה הכי קורה.
וברצינות, זה סך הכל להגיד מילה אחרת, אנחנו אומרים את המילה הזאת לפחות כל יום, אם קשה לכם לעשות גם את זה אני מיואשת.
ביי
אני ממש לא יורדת על הגיל שלך, יכול להיות שאת גם בהרבה דברים יותר חכמה ומבינה ממני
אבל זה שאני רואה פה שאת וכל השאר מדברים על דמי בתור הם נראה לי קצת כמו מושפעות והתייפיפות
אנונימית
לא יורדת על הגיל??
אני מוכנה לצטט את תחילת אחת מהתשובות הקודמות שלך
"חיים שלי את בת 15!! תפסיקו להיות מושפעים מהטיקטוק בבקשה ממכם!!!
זה לא לרדת על הגיל? עם זה לא לרדת על גיל של מישהו אז אני צנצנת
אז את צנצנת. אני לא יורדת עלייך אני אומרת שאת ילדה ואת רק ממשפט למשפט מוכיחה לי את זה יותר אל תקחי את זה ללב זה עובדה, את ילדה
גם אני ילדה גם אני לא מבינה בהמון נושאים בגלל זה הרבה פעמים אני עדיף לשתוק ללמוד ולהקשיב לא להמשיך להתווכח פה
אנונימית
נשמה אני נטו מגיב בגלל הדיון המפגר הזה שיש כאן.

את רוצה לומר לי שאת חושבת שיש סיכויי בעולם הזה שיש נגיד ילד או ילדה בת 15 16 שתבין יותר ממני שאני ביום שישי הזה בן 21 על החיים?


אני סתם שואל אישית לא קראתי על מה אתן דיברתן אבל יצא לי לראות קצת וחיברתי שאחת אומרת שבגיל 15 לא מספיק בוגרים להבין(לא יודע מה בכלל) ואת יצאת עליה.

הודעה ל"סטיב רוג'רס
את ליטרלי כתבת עכשיו שלפעמים עדיף לשתוק ללמוד ולהקשיב, ולא להמשיך להתווכח פה, אם זה כלכך חשוב לך תתחילי לעשות את זה בלי להעיר לאנשים שגם את לא עושה את זה.
אין לי שום כוחות לריב המטומטם הזה, לכבד לשון פנייה זה ממש לא קשה, כמו שאת פונה לכולם ביחיד זה גם לא קשה ברבים.
אני הייתי צנצנת, מקווה שלא נתראה שוב אנונימית יקרה3>
ווטפ, אני ממש לא הולכת לקרוא לה בלשון רבים.
די, די עם כל השרוטים האלה, זה אפילו לא קשור במינימום של המינימום ללכבד,
אין הבדל בין זה לבין פיצול אישיות כבר ואם כבר את מי שזה לא מכבד זה אנשים שסובלים ממחלת פיצול אישיות, דוגרי כל מי ש"מכבד" את צורת הפנייה של "הם" מזלזל באנשים שבאמת סובלים מפיצול אישיות, זה ליטרלי צבוע ומזלזל שככה מוזילים מחלת נפש.
יש אנשים שאשכרה סובלים מזה, זה לא אמור להיות פאקינג טרנד!
אנונימית
חבל לי שככה נעלבת ולקחת ללב ממני כששום דבר לא היה אישי אני אפילו לא מכירה אותך אבל שתתבגרי תביני (; (; (; תחשבי שזה הסמיילי הקורץ חברה
אנונימית
אני לא מבינה את הקטע של אנשים לקרוא לעצמם "הם/ אנחנו" כאילו סבבה אתה לא מרגיש לא גבר ולא אישה אבל לקרוא עצמך ככה כאילו יש לך פיצול אישיות במודע? מוזר...
אנונימית
רוצה* אליה*

ואין לי מושג
S0M
כנל^^
לא קשור לדיון שהולך פה על הגיל אני לא אכנס לזה עכשיו, אבל התגובות פה פשוט מזעזעות. גם אם אתם לא מבינים את זה שדמי רוצים שיפנו אליהם בלשון רבים, אתם צריכים לכבד, זה לא עניינכם בכלל לקבוע להם את הלשון פנייה, והעובדה שחצי מהתשובות פה מתייחסות אליהם בלשון נקבה פשוט מגעילה אותי
את/ה מבין/ה שאם נראה אפילו קצת כבוד זה יראה שאנחנו מקבלים את זה..?^

זה לא מקובל בעיניי לפחות ואם אראה תמיכה זה רק יחזק את האנשים שמשתמשים בזה ואז לא יצא לי מזה כלום כי זה רק ימשיך.
S0M