17 תשובות
למצוא חברות חדשות
שואל השאלה:
אין כל העיר שלי צאחלות
אין כל העיר שלי צאחלות
אנונימית
נתניה?
שואל השאלה:
לא דווקא בצפון זאת לא עיר מוכרת
לא דווקא בצפון זאת לא עיר מוכרת
אנונימית
אה
תגידי להן שמעכשיו אם הן רוצות לבלות שימצאו בעצמן
אחותי הייתי יוצאת עליהן תגידי להן מה הבעיות שלהן וישיגידו בכלל תודה שמישהי מזיזה את התחת שלה בשביל שתוכלו ללכת להופעה וכן שתעמדו שם כמו מפגרות
חברות רעילות. הייתי מתרחקת ומחפשת חברות.ים חדשים
שואל השאלה:
הן ממש רעילות אבל אין לי ברירה
הן ממש רעילות אבל אין לי ברירה
אנונימית
שואל השאלה:
התעצבנתי עליהן אבל הן כעסו על זה שכעסתע
התעצבנתי עליהן אבל הן כעסו על זה שכעסתע
אנונימית
מי הן בכלל
עדיף לך להתרחק מהן ולנסות להתחבר לאחרים אם כמה שזה קשה, עדיף לך לא לסבול ושיהיה לך טוב :)
עדיף לך להתרחק מהן ולנסות להתחבר לאחרים אם כמה שזה קשה, עדיף לך לא לסבול ושיהיה לך טוב :)
במקום לראות את ההשתדלות שלך וחיפוש וההשקעה שלך הן מסתכלות על השיט הזה כי הן חושבות יותר מידי ואני אפילו לא יודעת על מה, תגידי להן שהשקעת וחשבת ואת המאמץ ואני הייתי בהופעה של גיי לו לא הכרתי את כל השירים אבל נהנתי בטירוף לדעת מילים או לא זה לא משנה.
אני בטוחה שאחרי שתגידי להן את זה מה שרשמת פה הן יבינו אותך.
אני בטוחה שאחרי שתגידי להן את זה מה שרשמת פה הן יבינו אותך.
אנונימית
וזה שהן כעסו, זה היה כי הן עוד לא הבינו את צריכה לדבר איתן ברוגע על זה לא בכעס וצעקות אנשים לא מגיבים לזה טוב ומתגוננים בדרך של כעס ואכזבה באותה הדרך שאת הגבת שאמרת להן תדברי איתן ברוגע תסבירי את עצמך ככה ואז אולי הן באמת באמת יבינו.
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי להן אבל אמרו לי מה אבל לא התלוננו מה את רוצה רק אמרנו עובדות
אמרתי להן אבל אמרו לי מה אבל לא התלוננו מה את רוצה רק אמרנו עובדות
אנונימית
חבל לי ממש שאני בעצמי לא יכולה לדבר איתן, "רק אמרנו עובדות" , זה כמו לדבר אל קיר .
אבל הן מתכוונות בכלל ללכת להופעה? זה סתם חשש ומחשבה שעלתה להן שהן אמרו?
חבל לי ממש הופעה זה ממש ממש חוויה.
שהן רואות רק את החשש ואת מה שלא עובר להן בראש, זה רק הורס מהחוויה.
אבל הן מתכוונות בכלל ללכת להופעה? זה סתם חשש ומחשבה שעלתה להן שהן אמרו?
חבל לי ממש הופעה זה ממש ממש חוויה.
שהן רואות רק את החשש ואת מה שלא עובר להן בראש, זה רק הורס מהחוויה.
אנונימית
שואל השאלה:
הן ממש אוהבות אצ הזמר אבל אין להן כסף אז חפשתי מלא זמן שהוא יעשה בחינם באחת הערים ועד שיש הן חייבות להרוס
הן ממש אוהבות אצ הזמר אבל אין להן כסף אז חפשתי מלא זמן שהוא יעשה בחינם באחת הערים ועד שיש הן חייבות להרוס
אנונימית
באסה לחלוטין . יש הופעה בחינם!!
והן חושבות על אם הן יודעות את המילים..
תדברי איתן ותשאלי אותן אם הן מעוניינות בכלל ללכת ומאיפה מה שהן אמרו נובע, כי לאף אחד ממי שבהופעה לא בהכרח יודע את כל המילים וגם לא שם דווקא עליהן אם זה קשור לקטע הזה של "אנחנו ניראה כל כך מטופשות" כי זה רק בעיניהן לאף אחד לא אכפת ומקסימום תיראו מטופשות ביחד .. (עוד חוויה לאוסף)
והן חושבות על אם הן יודעות את המילים..
תדברי איתן ותשאלי אותן אם הן מעוניינות בכלל ללכת ומאיפה מה שהן אמרו נובע, כי לאף אחד ממי שבהופעה לא בהכרח יודע את כל המילים וגם לא שם דווקא עליהן אם זה קשור לקטע הזה של "אנחנו ניראה כל כך מטופשות" כי זה רק בעיניהן לאף אחד לא אכפת ומקסימום תיראו מטופשות ביחד .. (עוד חוויה לאוסף)
אנונימית
באותו הנושא: