4 תשובות
הם בריטים
האלבום הכי טוב שלהם זה am
בקצרה הם מהיי גרין, שפליד, בריטניה
הסולן והגיטריסט הוא אלכס טרנר, המתופף הוא מאט הלדרס, הגיטריסט השני הוא ג'ימי קוק והבסיסט הוא ניק אומאלי
תקראי מויקיפדיה עדיף
אם את רוצה ממש להיכנס לתוך הפאנדום באינסטגרם יש מלא עמודי מעריצים שלהם
הם החברים הכי טובים, מאט ואלכס למדו ביחד בבית ספר