6 תשובות
הם לא...
שואל השאלה:
הן כן...במיוחד שירי לול
הן כן...במיוחד שירי לול
אנונימית
הן ממש נחמדות, אפשר להגיד שנינו קצת דומה לאמדורסקי אבל חוץ מזה הם לא ממש מגעילות לאף אחד או קנאיות
שואל השאלה:
כנראה שאתה לא שם לב,כל פעם שאני רואה הכוכב הבא שירי עוקצת ולא מכבדת מתמודדים
כנראה שאתה לא שם לב,כל פעם שאני רואה הכוכב הבא שירי עוקצת ולא מכבדת מתמודדים
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש לא ביקורת,אסף מכבד את המתמודדים ולא נותן עקיצות,לדוגמא שירי שרה להם באמצע הפרצוף איך צריך לשיר כדי להשוויץ. אם אתם לא רואים איזה קנאית שירי בתוכנית אתם באמת עיוורים.
זה ממש לא ביקורת,אסף מכבד את המתמודדים ולא נותן עקיצות,לדוגמא שירי שרה להם באמצע הפרצוף איך צריך לשיר כדי להשוויץ. אם אתם לא רואים איזה קנאית שירי בתוכנית אתם באמת עיוורים.
אנונימית
שואל השאלה:
זה שהן יודעות את העבודה לא אומר שהן צריכות להתנהג בצורה שלא מכבדת את המתמודדים כמו שירי שמבליטה את עצמה כל הזמן ועוקצת את כולם,אסף יודע את העבודה ונותן ביקורת ולא עוקץ כל שניה
זה שהן יודעות את העבודה לא אומר שהן צריכות להתנהג בצורה שלא מכבדת את המתמודדים כמו שירי שמבליטה את עצמה כל הזמן ועוקצת את כולם,אסף יודע את העבודה ונותן ביקורת ולא עוקץ כל שניה
אנונימית
באותו הנושא: