5 תשובות
כי הם נורמיז והם לא רגילים לראות אנשים שהם לא דומים להם
שואל השאלה:
לא אבל מה הם עושים ששונאים אותם
אנונימי
אני בחיים לא הבנתי מה זה ילדי סנטר.
אבל ממה שהבנתי זאת אני אז...
כלום, הם לא עשו כלום הם פשוט שנואים בגלל היותם ילדי סנטר
כי חושבים שהם רוצים להיות מובדלים מהאחרים עושים את זה בצורה מגעילה/לא כיפית, ככה שזה גורם לאנשים להתרחק מהם, ככה הבנתי, אל תבנה על זה למה אין לי מושג בעצמי
אנונימית