אתם חושבים שמה שמראים בטיקטוק זה באמת מתאר את החיים של הבן אדם?
יש טיקטוקר שעשה דברים נוראיים לי ולחברים שלי ובתוך הטיקטוק מלא אוהבים אותו ומחמיאים לו.. הוא באמת בן אדם נורא רע והוא עשה דברים זוועתיים מבלי סיבות מוצדקות זה מאוד קשה לי לראות שאנשים מרימים לו תביטחון וחושבים שהוא הכי נסיך בעולם אבל הם לא יודעים מה קורה שם באמת