3 תשובות
רמה די נמוכה, רק לדעת 3 אקורדים בסיסיים ופריטה שצריך להתאמן עליה רק כמה דקות כדי לעשות אותה טוב.
זה קליל. אפילו "מתחיל" יכול לנגן את זה
זה דיי קל, למדתי את זה בשבועיים