7 תשובות
שואל השאלה:
כנל!
התקשרתי לכל חור.
חפרתי לכולםם
כנל!
התקשרתי לכל חור.
חפרתי לכולםם
אנונימית
כי בני נוער בקושי לוקחים לעבודות.
ואין מה לעשות או שלחפש טוב טוב או שלוותר.
ואין מה לעשות או שלחפש טוב טוב או שלוותר.
אנונימית
שואל השאלה:
די זה דפוק
די זה דפוק
אנונימית
האמת שנכון זה באמת די דפוק
אם יתנו עבודות לבני נוער ככה יהיה להם איך לעזור להורים או לחסוך כסף בישביל עצמם..
אם יתנו עבודות לבני נוער ככה יהיה להם איך לעזור להורים או לחסוך כסף בישביל עצמם..
אנונימית
שואל השאלה:
16
16
אנונימית
חיפשתי בכל הקניון
השארתי פרטים בשלוש חנויות ואף אחד מהם לא חזר אליי!!
השארתי פרטים בשלוש חנויות ואף אחד מהם לא חזר אליי!!
אנונימית
כן דיכאון
בת כמה את?
בת כמה את?
אנונימי
באותו הנושא: