4 תשובות
30+ על ידני
אנונימית
23 של שעה כבר הזמנתי טסט אבל בתכלס ניגשתי אחרי 30
המשכתי לקחת עוד שיעורים ולתרגל עד לטסט בפועל כי התאריך היה רחוק ולא הרגשתי מספיק מוכנה
ארבעים ומשהו על אוטומט