9 תשובות
אם יש סימנים לפגיעה עצמית
שאלות אובדניות או פגיעה עצמית
פגיעה עצמית או פגיעה באירים
אם תרשמי שההורים מתעללים בך או שאת רוצה להתאבד או שאת חותכת את עצמך בכוונה.. דברים כאלה בעיקרון..
בדרך כלל פגיעה עצמית או משהו אובדני
שאלות אובדניות, אלימות במשפחה, שאלות שנועדו לפגיעה באחרים, שאלות על פגיעה עצמית...
שואל השאלה:
שאלות על הקאות בכוונה או הרעבה עצמית זה נקרא פגיעה עצמית
(אני לא עושה את זה)
שאלות על הקאות בכוונה או הרעבה עצמית זה נקרא פגיעה עצמית
(אני לא עושה את זה)
אנונימית
^ הרעבה עצמית כן
ואני לא בטוחה לגבי הקאות בכוונה
ואני לא בטוחה לגבי הקאות בכוונה
לדעתי כן
באותו הנושא: